دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، در جلسه مورخ ۲۲/۹/۸۹، با تبدیل هفته‌نامه محلی «اخلاص» و هفته‌نامه سراسری «افکار» به روزنامه موافقت کرد و به این ترتیب نخستین روزنامه محلی استان قزوین مجوز گرفت. به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی رامین دبیر هیات نظارت برمطبوعات با اشاره به انتشار دو فصلنامه جدید در کشور اظهار کرد: در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار فصلنامه «مشاوره و روان درمانی خانواده» به صاحب امتیازی دانشگاه کردستان و مدیرمسوولی «آقای ناصر یوسفی» و فصلنامه «خانه عمران» به صاحب امتیازی موسسه مرکز آموزش مهندسین خانه عمران شریف و مدیرمسوولی «آقای علی سیفی» موافقت شد.

رامین در ادامه افزود: همچنین در این جلسه گزارش تخلفات عملکرد نشریات مطرح و به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد: ۱ ـ از روزنامه «جهان صنعت» به خاطر اصلاح اشتباه خود تقدیر شد. ۲ ـ به روزنامه «فرهنگ آشتی» به‌دلیل به کار بردن ادبیات نامناسب درباره معصومین و مراجع عظام تذکر داده شد. ۳ ـ به روزنامه ورزشی «گل» به‌دلیل انتشار مطالب خلاف عفت عمومی به استناد بند ۲ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر داده شد. ۴ ـ به نشریه «گزارش» به‌دلیل عدم پایبندی به رسالت مطبوعاتی، به ویژه ضرورت مبارزه با مظاهر فرهنگ استعماری در مورد طرح رسانه‌های بیگانه، موضوع بند د ماده ۲ قانون مطبوعات، تذکر داده شد.

محمد علی رامین در پایان افزود: ضمنا در این جلسه، با تقاضای تغییر مدیر مسوول نشریات: «برداشت اول» و «برداشت دوم» به آقای احمدرضا انصاری و تغییر صاحب امتیازی نشریه «کارافن» به مجتمع آموزش عالی پیامبر اعظم (ص) موافقت شد.