شکست سنگین سرخابی‌های پایتخت با نتایج مشابه

علی دایی استعفا کرد رویداد

دایی پس ازشکست‌های متوالی رفت

باخت سنگین دوتیم فوتبال پایتخت

در هفته ‌نوزدهم بازی‌های لیگ برترفوتبال درحالی که تیم ذوب‌آهن صدرنشینی خود را تثبیت کرد؛ دوتیم صاحب‌نام پایتخت با نتیجه‌های سنگین مغلوب حریفان خودشدند. دیروزتیم پرسپولیس در شرایطی که درورزشگاه آزادی میزبان تیم صبای قم بود این بازی را ۴-یک واگذار کرد تا علی دایی استعفا بدهد. این پنجمین شکست پی درپی قرمزپوشان پایتخت بود که درتاریخ این باشگاه بی‌سابقه بوده است. تیم بحران‌زده پرسپولیس با این باخت وبا احتساب ۲۷ امتیاز پیشین خود به مکان هفتم جدول رده بندی سقوط کرد.

همچنین دربازی حساس دیگری که دیروزعصربرگزارشد تیم استقلال؛ دیگرتیم پایتخت نیز با نتیجه مشابه تیم پرسپولیس بازی را به تیم حریفش واگذارکرد تا این تیم نیز ازنزدیک شدن به تیم ذوب‌آهن صدرنشین بازماند. استقلال که میهمان فولاد خوزستان بود بانتیجه ۴ بر یک مغلوب این تیم شد. هر چهار گل تیم فولاد درنیمه اول به‌دست آمد تا شاگردان مظلومی سنگین‌ترین شکست فصل را تجربه کنند. استقلال با این باخت با۳۴ امتیازهمچنان درمکان دوم وپشت سرذوب آهن ۳۹ امتیازی قراردارد.

علی دایی رسما استعفا داد

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با صبا گفت: در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتیم و اصلا فوتبال بازی نکردیم. این ضعیف‌ترین بازی پرسپولیس در این فصل بود.

وی افزود: دیگر نمی‌توانم ادامه دهم و امروز به صورت کتبی استعفایم را به باشگاه خواهم داد. امیدوارم با کادر جدید پرسپولیس متحول شود، کنار می‌روم تا به تیمم کمک کنم. در این فوتبال علی دایی‌ها آمدند و رفتند، با حاشیه‌ها کاری ندارم و دست کاشانی را برای انتخاب سرمربی باز می گذارم.

دایی عنوان کرد: در بازی امروز مثل آب خوردن گل دریافت کردیم. مردم ۵ هفته با آن مدارا کردند و این شکست واقعا مرا مایوس کرد. او گفت: این باخت به هیچ‌وجه قابل قیاس با شکست برابر عربستان نبود! امیدوارم هواداران مرا حلال کنند. زندگی ادامه دارد و هرگز اجازه نمی‌دهم کسی مرا قربانی کند. ضمن اینکه هرگز از فوتبال نیز خداحافظی نمی‌کنم. نکته قابل توجه اینکه دایی در حالی این تصمیم را اعلام کرد که هفته قبل بعد از شکست مقابل تراکتورسازی تبریز گفته بود می‌ماند و پرسپولیس را قهرمان می‌کند.

نتایج کامل بازی‌های هفته بیستم:

ملوان بندرانزلی صفر - فولاد مبارکه سپاهان صفر، راه‌آهن شهر ری صفر - تراکتورسازی تبریز یک، پاس همدان یک - استیل آذین تهران یک، ذوب آهن اصفهان یک - مس کرمان صفر، سایپا کرج یک - نفت آبادان صفر، شاهین بوشهر ۲ - پیکان قزوین یک، شهرداری تبریز یک - نفت تهران صفر، پرسپولیس تهران یک - صبای قم ۴، فولاد خوزستان ۴- استقلال یک.