تحولی بزرگ در سازمان اموال تملیکی

مدیر عامل سازمان اموال تملیکی از تحولی بزرگ در سال آتی برای این سازمان خبر داد. به گزارش شبکه اخبار اقتصاد و دارایی (شادا) به نقل از سازمان اموال تملیکی، اردشیر محمدی با اشاره به برنامه‌های آتی سازمان گفت: ارائه خدمات الکترونیکی‌، نظارت دقیق سیستمی‌، تقویت نقش حاکمیتی سازمان توانمند سازی و تعامل پویا و فعال با دستگاه‌های مرتبط، امکان پذیرش مسوولیت‌ها و وظایف جدید را در سال آینده برای سازمان اموال تملیکی ممکن می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: از این رو انتظار تحولی بزرگ را در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای سال آینده داریم و امیدواریم با کمک دولت و مجلس بتوانیم در ارائه خدمات هر چه مطلوبتر به مردم و نظام موفق باشیم. وی در ادامه افزود: ارتقای جایگاه سازمانی و تقویت و توسعه منابع انسانی از اولویت‌های این سازمان در سال آینده خواهد بود تا جایگاه واقعی این سازمان و ظرفیت کارکنان آن در اقتصاد کشور به درستی برای همگان روشن شود.

نقش جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ارتقای سلامت جامعه

رشیدی قائم مقام سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نقش این سازمان را در ارتقای سلامت جامعه بسیار مهم عنوان کرد. به گزارش شبکه اخبار اقتصاد و دارایی (شادا) به نقل از سازمان اموال تملیکی، حبیب ا... رشیدی در همایش انبارداران سازمان اموال تملیکی گفت: این سازمان سالانه با انهدام کالاهای فاقد استاندارد و غیربهداشتی خارجی و با صرف هزینه‌های گزاف، نقش مهمی را در ارتقای سلامت جامعه و مصرف‌کنندگان این قبیل کالاها دارا است.

عضو هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با اشاره به اهمیت نقش انبارداران در این سازمان افزود: اخلاق مداری و امانتداری از خصوصیات برجسته کارکنان این سازمان است و انبارداران باید مظهر این خصوصیات در سازمان باشند تا ضمن رعایت حقوق دولت و مردم با حسن اخلاق موجبات جلب رضایت مشتریان سازمان را فراهم سازند.

رشیدی با اشاره به قانون تاسیس سازمان اموال تملیکی گفت: تصویب قانون تاسیس این سازمان در مجلس شورای اسلامی و تایید شورای محترم نگهبان پشتوانه محکم شرعی و قانونی وظایف کارکنان این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: مسوولیت خطیر کارکنان سازمان در آنجا روشن است که اموالی را تعیین تکلیف می کنند که صاحبی برآن اموال تسلط ندارد و پاکدستی کارکنان سازمان ما ضامن حسن عملکرد آنان بوده و تداوم نیز خواهد داشت. وی در ادامه افزود: برای افزایش دقت و سرعت در کارها نیازمند استقرار سیستم در مراودات و اقدامات سازمان هستیم.