کارآگاهان پلیس آگاهی مرد جوانی را که در هنگام نزاع و درگیری با همسرش وی را با سیم تلویزیون خفه کرده بود، دستگیر کردند. به گزارش «ایسنا»، سرهنگ حمیدرضا گلصباحی درباره پرونده این قتل گفت: ۱۶ اسفند ماه سال‌جاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان تهران از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان وقوع قتلی در یکی از محلات کرج قرار گرفتند.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در صحنه حادثه با جسد بی‌جان زن ۲۹ساله‌ای روبه‌رو شدند که سیم برق تلویزیون دور گردن وی پیچیده شده بود.

کارآگاهان با ثبت این پرونده و در بررسی‌های اولیه از همسایگان این مقتوله دریافتند که وی با همسرش میثم دچار اختلافات خانوادگی شدید بوده است.

کارآگاهان با دریافت این سرنخ به محل کار میثم مراجعه کردند؛ اما وی ضمن رد هرگونه اختلاف گفت که در روز حادثه پس از آنکه از منزل خارج شده به بانک مراجعه کرده و پس از آن نیز به سر کار رفتم.

میثم به کارآگاهان گفت که با توجه به اینکه همسرم طلا و جواهرات زیادی در خانه نگهداری می‌کرد، احتمال زیاد سارقان همسر من را به قتل رساندند.

میثم در بازجویی‌ با آن که قویا بزه انتسابی را انکار می‌کرد سرانجام در دام تناقض گویی‌های خود گرفتار شد و کارآگاهان پس از گذشت ۵ ساعت از جنایت این پرونده را رمزگشایی کردند.

به گزارش ایسنا، میثم در اعترافات خود با بیان اینکه در طول پنج ماه گذشته مکررا با همسر خود نزاع و جدال داشته است، گفت: روز حادثه به علت مسائل خانوادگی با همسرم درگیر شده و در یک لحظه سیم تلویزیون را به دور گردن وی پیچیده و او را خفه کردم.

وی درباره مطرح‌کردن ادعای سرقت از منزل گفت: این ادعا را برای گمراه کردن کارآگاهان مطرح کردم.