اطلاعات مفصلی از جریان انحرافی به مردم خواهیم داد

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ جریانی که امروز با عنوان انحرافی از آن یاد می‌شود سعی می‌کند با کانالیزه کردن مسوولان و دادن اطلاعات غلط، مردم و مسوولان را به انحراف بکشد و ما در ماه‌های آینده اطلاعات مفصل‌تری را از این جریان به مردم ارائه می‌دهیم. سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری که دیروز به منظور تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت شهدای مبارزه با نفاق در مرکز بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: گروهک‌های تروریستی و منافقین پس از اقدامات تروریستی خود و انجام ترورها مشاهده کردند که این کارها نتیجه عکس دارد و ملت ایران را با یکدیگر متحدتر می‌کند. به همین منظور اقدام به اختلاف‌افکنی و ایجاد شکاف بین مسوولان نظام و سرد کردن مردم نسبت به مسوولان و نظام کردند. وی افزود: جریاناتی که امروز با عنوان انحرافی یاد می‌شود دنباله‌های همان گروه‌ها هستند و سعی می‌کنند با کانالیزه کردن مسوولان و دادن اطلاعات غلط، مردم و مسوولان را به انحراف بکشند و ما در ماه‌های آینده اطلاعات مفصل‌تری از این جریان را به مردم ارائه می‌دهیم. نقدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امکان نفوذ جریان انحرافی در بسیج چه میزان است، گفت: خطر لغزش برای همه انسانها تا زمانی که از دنیا نروند وجود دارد، منتهی بسیج خصوصیتی دارد و آن این است که پیونددهنده‌اش با مردم ولایت است و ولایت را یکپارچه و یکجا پذیرفته است. رییس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: گروهی که نخ تسبیحشان ولایت است منحرف نمی‌شوند و ما در بسیج احساس خطر نمی‌کنیم و بسیجیان هیچ گاه در دل خود به جای ولایت، مکتب‌های پوشالی را راه نمی‌دهند. رییس سازمان بسیج مستضعفین سپس با اشاره به اقدامات منافقین خواستار استرداد آنها به ایران و تحویل آنها به محاکم قضایی ایران شد و گفت: ‌مردم باید با جنایت‌ها و خیانت‌هایی که منافقین در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس با جاسوسی‌ انجام دادند، آشنا شوند و آرشیوها باید دوباره احیا شود و همه این جنایتکاران باید در دادگاه بزرگ مردم پاسخگو باشند.

نقدی درباره اقدام دولت و ملت عراق در خروج منافقین از اردوگاه اشرف اظهار کرد: هر ملتی حق دارد که بخواهد یک گروهک تروریستی در خاکش بماند یا نماند و این حق طبیعی عراقی‌ها است. هر کس از این گروهک حمایت کند پرونده‌اش را سیاه کرده، منافقین هیچ موقع از حمایت اروپاییان محروم نبودند و امروز هم تحت‌الحمایه آنها هستند.

اعزام نیروهای بسیج و سپاه به سوریه مضحک است

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سپاه و بسیج به سوریه نیرو فرستاده‌اند؟ گفت: ما زبان‌ها و اقلیم متفاوتی داریم و یک ایرانی اگر به یک کشور عربی برود همه او را می‌شناسند و نیازی به دستگاه‌های جانبی نیست، این یک ادعای مضحک و خنده‌دار است و نه سوریه نیازی به چنین چیزی دارد و نه ایران بنا به چنین کاری دارد. ۹۵ درصد از رسانه‌های جهان در اختیار صهیونیست‌هاست و هر ادعایی می‌توانند بکنند، ولی مردم جهان به این دروغ‌ها آشنا هستند.

لایه‌‌بندی جدید در بسیج

وی در بخش دیگری از نشست خبری در باره تحول در سپاه و بسیج اظهار کرد: امروز عرصه اصلی فعالیت ما جبهه فرهنگی است که تغییرات بنیادینی را در این عرصه ایجاد کردیم، ما امروز با یک لایه‌‌بندی جدید رو به رو هستیم که بر اساس میزان آشنایی افراد با معارف، بصیرت و سطح فعالیت‌های فرهنگی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به ادعای غربی‌ها مبنی‌بر دخالت ایران در کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: اگر آنها ادعا می‌کنند ایران در بیداری اسلامی کشورهای منطقه دخیل است، قبول کنند که ایران یک ابرقدرت است و بیایند برای کارهایشان از ما اجازه بگیرند، در حالی که می‌بینیم این طور نیست و اگر یک موجی از خارج کشوری هدایت می‌شد مقابله با آن راحت بود، ولی شاهدیم نهضت بیداری که در منطقه ایجاد شده هدایتش توسط مردم همان کشورها صورت می‌گیرد.