ماموران معاونت آگاهی استان اصفهان موفق شدند، پزشکی را شناسایی کنند که بیش از ۳هزار بسته داروهای انسانی و دامی را از تهران و شیراز به اصفهان قاچاق کرده بود. به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: ۱۹مردادماه سال‌جاری، در پی کسب اخبار واصله از مرکز فوریت‌های پلیسی «۱۱۰» مبنی بر حمل و نگهداری داروهای انسانی و دامی در یکی از انبارهای عمومی اصفهان، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی معاونت آگاهی استان اصفهان ضمن بررسی صحت و سقم خبر، پس از حصول اطمینان از صحت آن با هماهنگی معاونت غذا و داروی استان به محل انبار عزیمت کردند.

به دنبال انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بازرسی محل مورد نظر، ماموران پلیس آگاهی موفق به کشف و ضبط بیش از سه هزار بسته داروهای انسانی و دامی شدند.

این گزارش حاکی است، با تحقیق و تفحص پلیس در این باره مشخص شد که صاحب داروهای قاچاق، فردی تحصیلکرده و دارای مدرک پزشکی است که به طرز ماهرانه‌ای، داروها را در لابه‌لای کالاهای گمرگی مجوزدار جاسازی و آنها را از شهرستان‌های تهران و شیراز به یکی از باربری‌های اصفهان حمل می‌کرده است.

همچنین نتایج بررسی‌های بعدی نیز مشخص کرد: این فرد، با تغییر مکان داروها در فرصت مناسب، آنها را به فروش می‌رسانده است.

با تکمیل تحقیقات، متهم جهت انجام بازجویی‌های پلیسی به اداره آگاهی اصفهان انتقال داده شد.