افرادی که در مقابل تهمت به سرقت بردن یک غاز، تراکتور صاحب غاز را به آتش کشیده بودند، دستگیر شدند. چهاردهم شهریور ماه سال‌جاری، ماموران کلانتری روستای «قره بلدق خان» شهرستان قروه کردستان از وقوع یک فقره‌ آتش سوزی عمدی یک دستگاه تراکتور مطلع شدند.

بر این اساس ماموران پلیس جهت بررسی موضوع بلافاصله وارد عمل شده و به محل مورد نظر عزیمت کردند و به این ترتیب در بررسی‌های اولیه از محل حادثه مشخص شد تراکتور سوخته متعلق به شخصی به نام «علی‌اصغر ـ ر» بوده که از سوی دو تن به هویت‌های «ابراهیم» و «جواد» به آتش کشیده شده است.

با احراز این موضوع، ماموران پلیس پس از شناسایی محل سکونت متهمان به سرعت آنها را دستگیر و جهت انجام بازجویی به مقر انتظامی منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، «ابراهیم» در بازجویی‌های پلیسی معترف شد: چندی پیش «علی‌اصغر» (صاحب تراکتور) به من و «جواد» که در همسایگی‌اش بودیم، تهمت سرقت غاز منزلشان را زد و طی آن، به طرق مختلف ما را مورد اذیت و آزار قرار می‌داد.

وی ادامه داد: این در حالی بود که بعد از گذشت یک هفته، غاز «علی‌اصغر» پیدا شد، از این رو برای انتقام‌گیری از تهمت وارد شده در ساعت ۲۲، زمانی که تراکتور در مقابل منزل «علی‌اصغر» متوقف شده بود، ‌وارد منزل شدیم و سه قوطی نفت داخل حیاط را پس از پر کردن بر روی باتری تراکتور ریخته و با شعله‌ور کردنش بلافاصله متواری شدیم.

با اعترافات متهمان، پرونده جهت بررسی‌های بعدی با وارد آمدن خسارت حدود ۲۰‌میلیون ریال به تراکتور، به مقام قضایی ارجاع داده شد و هر دو متهم با صدور قرار روانه زندان شدند.