قاتل ۲۲ ساله که زن جوانی را پس از آشنایی از طریق اینترنت در پارک ناژوان اصفهان به قتل رسانده بود، توسط پلیس اصفهان دستگیرشد.

شخصی طی تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ اصفهان از وجود جسد دختر جوانی در اطراف پارک ناژوان خبر داد. پلیس اصفهان پس از کسب خبر‌، بلافاصله به همراه بازپرس ویژه دادسرا و پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر و با جسد دختر جوانی که سر و صورت وی با جسم سختی به شدت آسیب دیده بوده مواجه شد.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی‌، تحقیقات درخصوص دستگیری قاتل و یا قاتلان از سوی بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب صادر شد.

این گزارش حاکی است‌، پلیس آگاهی با توجه به سرنخ‌های به دست آمده موفق شد خانواده مقتوله را شناسایی کند.

در بررسی‌های به عمل آمده از سوی پلیس مشخص شد که مقتوله «‌الف‌» ۲۹ساله به‌رغم مجرد بودن هفت‌ماهه باردار بوده است.

بنابراین گزارش‌، پلیس در بررسی مدارک شخصی و رایانه مقتوله متوجه شد وی از طریق چت‌کردن با افرادی در ارتباط بوده است‌.

پس از اخذ پرینت تماس‌های تلفنی وی مشخص شد مقتوله ساعت ۹ صبح روز قتل‌، قبل از خروج از منزل با شماره تلفن شخصی به نام «محمد» ۲۲ساله تماس گرفته است.

برپایه این گزارش‌، پلیس پس از اخذ مجوز قضایی در بازرسی از منزل محمد در داخل کفش دو جداره کوهنوردی وی مدارک مقتوله را که در آن جاسازی شده بود کشف کرد.

محمد در بازجویی‌های پلیسی به قتل خانم «‌الف» اعتراف کرد و اظهار داشت: ۷ ماه پیش از طریق اینترنت با وی آشنا و با یکدیگر رابطه برقرار کردیم‌. در اوایل بهار سال‌جاری متوجه شدم او دو‌ماهه باردار است. از وی خواستم تا هرچه سریع‌تر جنین را سقط کند، اما با توجه به اقداماتی که جهت سقط جنین انجام می‌داد این امر میسر نشد.

وی افزود: پس از مدتی‌، شب قبل از قتل از طریق اینترنت با وی در اطراف پارک ناژوان برای فردا صبح قرار ملاقات گذاشتم.

نگرانی و ترس از آبرو‌ریزی باعث شد تا در روز ملاقات ناگهان به وی حمله کردم و با دو دست خود گلوی وی را فشار داده و سپس با شیشه نوشابه بر سر و صورت او ضربه وارد کردم.

ناگهان پس از چند لحظه به خود آمده و متوجه شدم که وی را به قتل رسانده‌ام، بنابراین کیف و مدارک وی را برداشته و از محل متواری شدم. پس از اعتراف متهم به قتل پرونده به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.