نقشه ناکام ربودن یک مرد کارخانه‌دار

گروه حوادث- سه مرد مسلح که در اجرای نقشه ربودن مرد کارخانه‌داری در سمنان ناکام مانده بودند از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند. این آدم‌ربایان وقتی مرد کارخانه‌دار، خود را از خودروی پرایدش بیرون انداخت، پا به فرار گذاشته بودند. بنا به این گزارش، ساعت ۱۵ ظهر روز چهارم آبان‌ماه سال جاری سه مرد جوان وقتی مرد کارخانه‌داری سوار بر خودرو در یکی از محله‌های سمنان در حال گذر بود با تهدید اسلحه او را متوقف کردند. وقتی آدم‌ربایان مسلح سوار خودروی طعمه خود شدند، وی را در صندلی عقب گذاشتند و با سرعت به حرکت درآمدند تا اینکه سر یک پیچ مرد کارخانه‌دار از سرعت پایین خودرو استفاده کرد و با باز کردن در، خود را به بیرون پرتاب کرد.

با فرار مرد کارخانه‌دار و طرح شکایت از سوی وی، دستور توقیف پرایدش در اختیار پلیس سراسر کشور قرار گرفت و هنوز ۲۴ ساعت نگذشته بود که ماموران گشت پلیس آگاهی تهران سه سرنشین خودرو را در بزرگراه‌های جنوب پایتخت ردیابی و آنان را بازداشت کردند. وقتی در بازرسی از خودرو یک اسلحه واقعی و یک اسلحه فندکی به دست آمد، سه مرد جوان در اختیار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند و مشخص شد آنان همان ربایندگان مرد کارخانه‌دار هستند.

یکی از ربایندگان مرد کارخانه‌دار اعتراف کرد که از کارگران قدیمی کارخانه بوده است و با تسویه حساب از کارخانه به خاطر بدهی‌هایی که به دوستانش داشت حتی برای گرفتن ۳۰۰هزار تومانی که طلبکار بوده به کارخانه بازنگشته است. این متهم گفت: تصمیم گرفتم با همدستی دوتن از دوستانم مرد کارخانه‌دار را بدزدیم و اخاذی کنیم که وی فرار کرد و ما با خودرواش به تهران آمدیم.