گروه خبر: سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی روز گذشته در جلسه قرارگاه اربعین در پایانه مرزی مهران درباره اخباری مبنی‌بر ورود بسته‌های مشکوک از مرزها به کشور، تصریح کرد: این اخبار فراوانی آن‌چنانی نداشت و نگرانی از این بابت نداریم. به گزارش «ایسنا»، سردار اشتری درباره تحرکاتی که ممکن است افراد فرصت‌طلب داشته باشند، گفت: بحمدالله این ایام نسبت به ایام دیگر، امنیت بیشتری داشته است.


هشدار در مورد اسباب‌بازی‌های سوغاتی عراق

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» بابک دین‌پرست، سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با یادآوری احتمال وجود مواد خطرناک در اسباب‌بازی‌های تهیه شده در حاشیه مراسم اربعین، از زائران و خانواده‌های آنها خواست که از رها‌سازی این موارد در معابر عمومی خودداری کنند.وی از همه شرکت‌کنندگان در مراسم اربعین و خانواده‌های آنها خواست از هرگونه آزمایش و دستکاری این اسباب‌بازی‌ها با باتری یا برق و همچنین از رها‌سازی این موارد در معابر عمومی خودداری کنند و ضمن تماس با پلیس ۱۱۰ یا مراجعه به نزدیک‌ترین پاسگاه انتظامی یا کلانتری، نسبت به چک و کنترل این اسباب‌بازی‌ها اقدام کنند.


تکذیب عملیات داعش در کرمانشاه

همچنین به گزارش «ایسنا» نصرت‌الله مرادی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: تاکنون داعش موفق به انجام هیچ عملیات نظامی در استان نشده و کلیه فعل و انفعالات این گروهک تروریستی به دقت رصد می‌شود.


آخرین وضعیت پرونده صفی‌آباد دزفول

از سوی دیگر روز گذشته خبرگزاری میزان آخرین وضعیت پرونده صفی‌آباد دزفول را تشریح کرد. اسدی‌نژاد، بازپرس شعبه اول دادسرای اهواز در تشریح آخرین جزئیات حادثه تیراندازی به هیات عزاداری قمر بنی‌هاشم صفی‌آباد دزفول گفت: تمامی عوامل این حادثه دستگیر شدند و تحقیقات پرونده رو به اتمام است.