در این نشست، سعید علی‌‌‌زاده مدیرعامل شرکت زامیاد با اشاره به اهمیت خدمات در حوزه خودروهای تجاری و کار بیان کرد: باتوجه ‌‌‌به بازار رقابتی در تولید خودروهای تجاری و جایگاه خاص این نوع خودروها در حمل ‌‌‌و نقل جاده‌‌‌ای کشور، بخش خدمات ‌‌‌پس‌‌‌ از فروش از اهمیت ویژه‌‌‌ای برخوردار است.

او افزود: گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان، از شاخص‌‌‌های مهم در این حوزه از صنعت خودرو محسوب می‌شود و بهبود این شاخص موجب ارتقای هر بنگاه تولیدی است. بنابراین ضرورت افزایش کیفیت و سرعت ارائه خدمات و تامین به موقع قطعات یدکی برای شبکه خدمات پس از فروش اولویت اصلی است.

مدیرعامل زامیاد همچنین با تاکید بر ایجاد تعامل دوسویه و تسهیل در روند فعالیت نمایندگی‌های شبکه خدمات پس از فروش و شرکت زامیاد بیان کرد: با توجه ‌‌‌به جایگاه ویژه و ارتباط بی‌‌‌واسطه نمایندگان با مشتریان، نظرات و تجربیات آنها راهگشای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خواهد بود.

حاضران در نشست هماهنگی کانون سراسری نمایندگان گروه خودروسازی سایپا با شرکت زامیاد، با ارائه گزارش و بررسی موضوعاتی همچون: هزینه‌های خدمات پس از فروش، سنجش و ارتقای میزان رضایت مشتریان، ایجاد بستر تعامل و هم‌‌‌‌اندیشی مشترک نمایندگی‌ها و شرکت زامیاد به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مطرح شده پرداختند.