عباس فخاریان، رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا، در آیین شروع این طرح اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از هموطنان سفرهای نوروزی خود را از پنج‌شنبه گذشته آغاز کرده‌اند، نمایندگی‌های سایپا در محورهای پر تردد مستقر شده‌اند.

فخاریان گفت: این خدمات توسط نمایندگی‌های مجاز کشیک انجام خواهد شد. این نمایندگی‌ها با استقرار در شهرها و جاده‌های کشور به کلیه خودروهای تولیدی گروه سایپا خدمات ارائه می‌کنند. همچنین نمایندگی‌های سایپا در صورت نیاز به سایر خودروها، خدمات امدادی ارائه می‌دهد. این مقام مسوول با اشاره به زیرمجموعه‌های شرکت سایپا و نهادهایی که در این طرح همکاری دارند، گفت: شرکت‌های تامین‌کننده قطعات، شرکت سایپا یدک، انجمن‌های صنفی نمایندگان خدمات پس از فروش سایپا یدک در استان‌ها و مرکز ارتباط با مشتریان از جمله زیر مجموعه‌های شرکت‌ سایپا هستند که در این طرح مشارکت دارند. در کنار آنها نهادها و سازمان‌های بیرونی همچون راهنمایی و رانندگی، پلیس‌راه و راهداری شرکت سایپا را در ارائه هر چه بهتر طرح همراهی خواهند کرد.

 فخاریان بیان کرد: در این طرح کلیه خودروهایی که مراجعه می‌کنند را با اولویت خودروهای تولیدی گروه سایپا امدادرسانی می‌کنیم. خودروهای تولیدی گروه سایپا که عمر آنها کمتر از پنج سال باشد خدمات امدادی رایگان دریافت می‌کنند و در طول این مدت هزینه‌ای از بابت خدمات امدادی پرداخت نمی‌کنند. رئیس ستاد طرح خدمات و امداد نوروزی سایپا تاکید کرد برای سایر موارد، تعرفه مشخصی دریافت خواهد شد. ضمن اینکه قیمت قطعاتی که نیاز به تعویض دارند، مشخص است و به اطلاع مشتری خواهد رسید. وی گفت: شماره ٠٩۶۵۵٠ آماده پاسخگویی است و مشتریان می‌توانند در صورت نیاز به امدادرسانی با آن تماس بگیرند.