فرشاد مقیمی، در مراسم افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ، دیتیلینگ و سفارشی‌سازی خودرو که با حضور رئیس هیات‌عامل ایدرو برگزار شد،‌ گفت: آمار حوادث خودرویی در سال ۹۹ و بررسی‌های کارشناسی صورت‌گرفته نشان می‌دهد، عامل ۸۸ درصد از ۵۰۰ حادثه بررسی‌شده در سال گذشته، مراجعه دارندگان خودرو به مراکز غیرمجاز یا نصب آپشن‌های غیراستاندارد بوده است.  وی افزود: ایران‌خودرو با ایجاد و توسعه مراکز مجاز که خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو ارائه می‌کنند، درصدد است تا امکانات در دسترس و مناسبی را به مشتریان عرضه کرده و از مراجعه آنان به مراکز غیرمجاز ممانعت کند. 

وی با بیان اینکه ایجاد تغییر در سیستم‌های مختلف خودرو سبب از بین رفتن گارانتی خودرو می‌شود،‌ تصریح کرد: خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران‌خودرو ارائه می‌کند منطبق با حوزه‌های فنی و مهندسی خودرو است که هیچ‌گونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند. 

مقیمی بهره‌مندی از خدمات آپکو را عاملی برای کاهش تنش میان مشتریان با شبکه خدمات پس از فروش دانست و گفت: این مجموعه، نیازهای مشتریان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهد و به این ترتیب دایره خدمات خود را روزبه‌روز گسترده‌تر می‌کند. در این مراسم مدیرعامل آپکو نیز گفت: از فروردین‌ماه امسال تاکنون موفق به فروش ماهانه 3 میلیارد تومان قطعات آپشن شده‌ایم که در صورت حمایت و سرمایه‌گذاری، می‌توانیم این رقم را تا ۳۰ میلیارد تومان در ماه افزایش دهیم. 

حسن جلینی با بیان اینکه ایجاد مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ یکی از پروژه‌های این شرکت است که به خدمات شرکت آپکو اضافه می‌شود، افزود: در همکاری با شرکت دانش‌بنیانی متشکل از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی‌شریف نیز  پروژه کلاچ هوشمند ایمورتال را پیش می‌بریم. به گفته جلینی، در این پروژه ریموت روی سر دنده نصب می‌شود و دارای امکاناتی نظیر اپلیکیشن تلفن‌همراه، قفل کودک، ضد سرقت بودن، ریموت در پارکینگ و تمامی استانداردهای مربوطه است. وی با بیان اینکه نوسازی خودروهای کارکرده از دیگر پروژه‌های آپکو است، گفت: در این پروژه خودروهای قدیمی و فرسوده، در عرض چند ساعت نوسازی و تبدیل به خودروی نو می‌شوند.