بررسی بازار خودرو نشان می‌دهد، قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵ میلیون تومانی نسبت به یک ماه پیش به ۳۰۵ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۷ میلیون تومانی به ۲۴۷ میلیون تومان رسیده است. سمند LX نیز با رشد یک میلیون تومانی به قیمت ۲۴۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ مدل جی‌ال‌ایکس با رشد ۴ میلیون تومانی معادل ۲۳۴ میلیون تومان و پژو پارس با رشد ۱۰ میلیون تومانی معادل ۲۸۵ میلیون تومان در بازار عرضه می‌شوند.

همچنین پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک با افزایش ۱۴ میلیون تومانی نسبت به یک ماه پیش با قیمت ۴۳۷ میلیون تومان معامله می‌شود. از سوی دیگر، قیمت تیبا با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۱۴۸ میلیون تومان رسیده و تیبا ۲ نیز با توجه به افزایش ۴ میلیون تومانی ۱۶۰ میلیون تومان معامله می‌شود. کوییک دنده‌ای هم با رشد ۲ میلیون تومانی به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

قیمت پراید ۱۳۱ نیز دو میلیون تومان رشد کرده و به ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت پراید ۱۱۱ با رشد ۲ میلیون تومانی به ۱۵۴ میلیون تومان صعود کرده. برای خرید پراید ۱۳۲ هم که سه میلیون گران شده، باید ۱۳۴ میلیون تومان هزینه کرد. افزایش قیمت در بازار خودرو در حالی اتفاق افتاده که در حال حاضر ۱۴۰ هزار دستگاه خودروی ناقص در پارکینگ ایران‌خودرو و سایپا دپو شده است. در این شرایط اخیرا رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت، از کاهشی شدن روند قیمت خودرو در بازار تا پایان سال خبر داده است.