ایکوپرس- امداد خودروی ایران درباره سوءاستفاده از نام این شرکت و گروه صنعتی ایران خودرو توسط مجموعه‌های غیرمجاز که به فروش خدمات امدادی اقدام می‌کنند، به مشتریان هشدار داد.

مجموعه‌های غیرمجاز امداد خودرویی با سوءاستفاده از نام شرکت خدمات امدادی گروه صنعتی ایران خودرو - امداد خودرو ایران - در بازاریابی تلفنی و ارسال پیامک به مشتریان، به دریافت وجه غیرقانونی و فروش خدمات غیرمتعارف به هموطنان اقدام می‌کنند که باعث نارضایتی آنان شده است. این گزارش حاکی است، این گروه‌های غیرمجاز با پیش شماره‌هایی نظیر ۷۷-۰۲۱، ۳۳-۰۲۱، ۶۶-۰۲۱ و ۶۴-۰۲۱ با نام‌های امداد خودرو «الف.ش.ط» و امداد خودرو «الف.س.الف» با دارندگان محصولات ایران خودرو تماس گرفته و خود را ارائه‌کننده خدمات امدادی معرفی و به فروش اشتراک خدمات و تضمین قطعه با تعرفه‌های غیر‌مجاز اقدام می‌کنند. امداد خودروی ایران هر نوع فعالیت و همکاری با عاملیت فروش این مجموعه‌های غیر‌مجاز را تکذیب می‌کند.

بر اساس این گزارش، محصولی در قالب «کارت اشتراک امداد» با قیمت واقعی پنج میلیون ریال با عناوینی مانند «تخفیف برنده مسابقه» یا «خوش حسابی» به مبلغ ۷۹۰ هزار ریال بدون ارائه اطلاعات و دفترچه راهنما به هموطنان فروخته می‌شود.

امداد خودروی ایران ضمن رد هرگونه ارتباط با این کارت‌ها، اعلام کرد فروش اشتراک‌های طلایی و امداد سیار امداد خودروی ایران در نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، دفاتر منطقه‌ای امداد خودروی ایران در تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، شیراز، ساری، رشت، همدان، اهواز و کرمان و دفاتر بازاریابی خصوصی تعاونی امداد کار ایرانیان انجام می‌شود.

هموطنان برای استعلام از صحت فعالیت مجاز این مجموعه‌ها می‌توانند با شماره تلفن سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس یا با مراجعه به سایت www.۰۹۶۴۴۰.ir اطلاعات لازم را کسب کنند.