روابط‌عمومی‌پارس‌خودرو - مدیر پشتیبانی و تحویل پارس‌خودرو گفت: این شرکت پس از محقق شدن ۲۰۰‌درصدی فروش ریالی در مهر ماه، رکورد فروش خود را شکست.

حسین کاظمی‌افزود: در پی محقق شدن ۲۰۰‌درصدی برنامه فروش این شرکت در مهر ماه سال جاری، برنامه‌ریزی‌های جدیدی برای فروش و ارائه محصولات به مشتریان در حال بررسی است.

به گفته وی، با وجود این‌که اکثر محصولات شرکت پارس‌خودرو در زمره محصولات لوکس و گران‌قیمت بازار خودرو کشور هستند و رقبای جدی خارجی و داخلی عرصه رقابت را برای این محصولات تنگ می‌کنند، ولی باز هم به دلیل فروش و تحویل به موقع محصولات، کیفیت بالا و مورد اطمینان از نظر مشتریان و همچنین خدمات مناسب پس از فروش محصولات پارس‌خودرو سهم مناسبی از بازار فروش خودرو کشور دارند.

او خاطرنشان کرد: تندر-۹۰ نیز که تنها محصول دارای رنج قیمتی متوسط شرکت پارس‌خودرو است، با توجه به تولید مناسب و قابل توجه حتی در زمان کمبود قطعه و همچنین کیفیت بسیار بالا، دارای بازار بسیار مناسبی در کشور بوده و متقاضیان بسیاری دارد.

مدیر پشتیبانی و تحویل پارس‌خودرو ادامه داد: تاکنون بیش از ۲‌هزار دستگاه از انواع مدل‌های ساخت داخل و وارداتی خودرو مگان پیش فروش شده است که بخش عمده‌ای از آن تحویل متقاضیان شده و مابقی نیز طبق برنامه و تا پایان سال، تولید و تحویل داده خواهد شد. کاظمی‌در پایان اعلام کرد: در پی استقبال متقاضیان از سراسر کشور، قیمت برخی از محصولات این شرکت در بازار نسبت به قیمت کارخانه بالاتر رفته است و خودرو مگان ۱۶۰۰ سی‌.سی تولید داخل و خودرو ماکسیما اتوماتیک به ترتیب ۲۶‌میلیون و ۳۰۰‌هزار تومان و ۳۹‌میلیون و ۳۰۰هزار تومان به فروش می‌رسند.