گروه خودرو - طی یک سال گذشته و با افزایش حجم واردات خودرو به کشور، خودروسازان آسیایی توانسته‌اند بخش قابل توجهی از بازار خودروهای وارداتی کشور را از آن خود کنند؛ به طوری که هم‌اکنون تردد خودروهای تولیدی شرکت‌ تویوتا در کشور رشد چشمگیری یافته است.

کمری را می‌توان یکی از خودروهای محبوب این شرکت دانست که از زمان ورود به کشور توانست بخش قابل توجهی از بازار خودرو را از آن کند. تاکنون مدل ۲۰۰۸ این خودرو وارد بازار کشور می‌شد، اما در سال جاری مدل ۲۰۱۰ این خودرو نیز وارد بازار شده که امروز در ستون حق انتخاب به معرفی این مدل کمری خواهیم پرداخت.

کمری ۲۰۱۰ در رده سدان خانوادگی بزرگ نیمه لوکس (D-segment) قرار دارد و تنها در یک مدل GLX SPL وارد کشور شده که به موتور ۲۴۰۰ سی‌سی ۱۶ سوپاپ و گیربکس دنده اتوماتیک مجهز است که به واسطه آن می‌تواند ۱۵۷ اسب‌بخار قدرت تولید کند.

موتور ۲۴۰۰ سی‌سی کمری این فرصت را به شما می‌دهد تا سرعت ۲۱۵ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید.

همچنین این خودرو برای رسیدن به شتاب صفر تا صد نیازمند ۵/۶ ثانیه زمان است که این بدان معنی است که شما برای رسیدن به شتاب صفر تا صد به کمتر از هفت ثانیه زمان نیاز دارید. از لحاظ میزان مصرف سوخت نیز کمری در هر صد کیلومتر ۸ لیتر بنزین می‌سوزاند؛ اما از لحاظ آپشن‌های ایمنی کمری به ایربگ (کیسه هوا) و ABS (ترمز ضدقفل) مجهز است که به این طریق می‌توان این خودرو را در رده خودروهای ایمن در کشور قرار داد.

در حال حاضر کمری ۲۰۱۰ با قیمت ۵۲‌میلیون و ۵۰۰‌هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.