روابط‌عمومی پارس‌خودرو - با افزایش کیفی قابل توجه در تندر-۹۰ شرکت پارس‌خودرو، صادرات این محصول به کشور عراق آغاز شد.

صادرات تندر-۹۰ یکی از بندهای الحاقیه قرارداد تندر-۹۰ است که براساس این الحاقیه، شرکت رنو پارس نماینده شرکت رنو در کشور، متعهد به صادرات ۲۰‌درصدی این خودرو از زمان آغاز تولید شده است. از آنجا که یکی موضوعات مهم در صادرات تندر-۹۰ به کشور عراق و دیگر کشورها، کیفیت برتر توانایی تولید در تیراژ مورد نظر شرکت پارس‌خودرو است شرکت پارس‌خودرو و شرکت رنو پارس پس از مذاکرات طولانی با یکی از واردکنندگان خودرو به کشور عراق، موفق به عقد قراردادی مبنی بر صادرات دو‌هزار دستگاه خودرو تندر-۹۰ پارس‌خودرو به این کشور شد.

براساس این گزارش پس از صادرات خودرو پیکاپ به کشور عراق، اولین سری از خودروهای تندر-۹۰ پارس‌خودرو E۰+AC به رنگ زرد برای استفاده در ناوگان تاکسیرانی کشور عراق به این کشور صادر شده است و به زودی خودروهای ماکسیما، رونیز و مگان نیز روانه بازار عراق خواهد شد.

در پایان این گزارش آمده است استقرار سیستم‌های بهره‌وری و مدیریت کیفیت، به کارگیری تجهیزات مدرن و تکنولوژی بالای خطوط تولید رباتیک و همچنین پشتکار، دقت و عملکرد دقیق طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط کارگران و مهندسان خطوط تولید تندر-۹۰ پارس‌خودرو موجب افزایش کیفی محسوس در این خودرو شده و مهمترین دلیل انتخاب کشور عراق برای ورود این خودرو با کیفیت به ناوگان تاکسیرانی این کشور است.