مدیر پروژه تولید و واردات مخزن گازسوز، پروژه گازسوز کردن خودروها در کشور را بسیار بلندپروازانه اعلام کرد. سیدعلی هاشمی‌نسب، مدیر پروژه تولید و واردات مخزن گازسوز، در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت: برنامه ترسیم شده در تبصره ۱۳ برای گازسوز کردن خودروها از حجم جهانی نیز بالاتر است، ضمن آن‌که اگر با تمام تولیدکنندگان مخزن جهان هم مذاکره کنیم، امکان واردات این حجم مخزن وجود ندارد.

وی پروژه گازسوز کردن خودروها در کشور را بسیار بلندپروازانه دانست و تصریح کرد: این شرکت با برنده شدن طی برگزاری یک مناقصه که از سوی سازمان بهینه‌‏سازی برگزار شد، با مشارکت یک شرکت کره‌‏ای عهده‌‏دار تولید و واردات مخزن شد.

هاشمی‌نسب، با بیان این‌که ایران پیش‌‏بینی کرده که سالانه یک‌میلیون و نیم خودرو را گازسوز کند، این اقدام را غیرقابل اجرایی و بلندپروازانه خواند و اظهار داشت: با ظرفیت موجود در کشور این امر امکان‌‏پذیر نیست.

وی، این برنامه کشور به منظور تامین مخزن را از حجم جهانی بالاتر دانست و تاکید کرد: البته شرکت‌‏های خارجی هم حاضر نیستند، در این زمینه قراردادی با ایران منعقد کنند.

هاشمی‌نسب، همچنین ادعای کارخانجات تولیدکننده خودرو مبنی بر این که با کمبود مخزن روبه‌‏رو هستیم، را بی‌‏مورد خواند و افزود: در اغلب موارد مخزن موجود است اما خط تولید آن آماده نیست.