روابط عمومی سایپا یدک: مدیرعامل سایپایدک در مراسم رونمایی از محصول جدید سایپا از فراهم شدن بستر ارائه خدمات پس از فروش به ۱۱ خودرو جدید گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، خریداران خودروهای جدید با هیچ مشکلی در زمینه خدمات پس از فروش و قطعات یدکی روبه‌رو نخواهند شد. مصطفی وحیدزاده در مراسم رونمایی از خودرو جدید برلیانس با بیان این مطلب اظهار کرد: وظیفه ما به‌عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سایپا، این است که با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سایپا را افزایش دهیم. در این مسیر، نمایندگی‌ها که رفیق و شریک تجاری سایپا محسوب می‌شوند نقش مهمی بر عهده دارند.

وی ادامه داد: مشارکت با شرکای خارجی از سیاست‌های گروه سایپا است و این خودرو که در پارس خودرو تولید می‌شود می‌تواند جایگاه و سهم فروش سایپا در بازار را ارتقا دهد.

مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اعمال دقت‌ و توجه فراوان در انتخاب محصولات جدید، افزود: به‌منظور ارائه خدمات مناسب به خودروهای جدید، آموزش‌های لازم به شبکه ارائه شده و تجهیزات، ابزار مخصوص و قطعات یدکی نیز تامین شده است. همچنین خدمات این محصول جدید در ۳۰ نمایندگی منتخب به مشتریان ارائه خواهد شد که این تعداد به تدریج افزایش خواهند یافت.

وحیدزاده با اعلام اینکه هیچ خودرویی در گروه سایپا بدون اینکه از قبل زمینه‌های خدمات پس از فروش آن فراهم شده باشد روانه بازار فروش نخواهد شد، گفت: شبکه نمایندگی‌های سایپا همواره موجب سربلندی ما بوده‌اند چراکه برند سایپا را از آن خود می‌دانند و با وجود سختی‌ها و گرفتاری‌های فراوان، برای ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامی سایپا از جان و دل مایه می‌گذارند.