مقاومت داینامیک و اصلی را باید خط روند نزولی از اصلاح اخیر دانست. با توجه به اینکه خط روند نزولی مشابهی در RSI هم شکل گرفته و شکسته شده است می‌توان در میان‌مدت شانس بالایی برای شکسته شدن خط روند نزولی قیمت و رسیدن به سقف قبلی قائل شد. تهدید پیش روی نمودار، احتمال تشکیل واگرایی مخفی منفی است، در صورتی که RSI از قله قبلی خود در ۷۰ واحد عبور کند اما قیمت نتواند به قله قبلی در ۴۴۰ هزار واحد دست یابد، واگرایی مخفی منفی شکل گرفته و موجبات اصلاح بخشی از صعود اخیر را در کوتاه‌مدت فراهم می‌کند که با توجه به شکسته شدن روند نزولی در RSI می‌تواند پولبک و اصلاح اندیکاتورها جهت کسب آمادگی برای شکستن خط روند نزولی تلقی شود.

کگل

سهم لیدر و پیشرو گروه که پس از اصلاح ۴۶ درصدی برگشت زده و همانند شاخص گروهش روند نزولی RSI را شکسته به سمت سقف قبلی پیش می‌رود.

کچاد

دیگر سهم مهم این گروه که یک گام از کگل و شاخص گروه جلوتر است. در چارت کچاد علاوه بر RSI، روند نزولی قیمت نیز شکسته شده است و شرایط لازم برای رسیدن به سقف قبلی را دارد. شاخص گروه همگرایی بالایی با دو غول سنگ آهنی یعنی کگل و کچاد دارد و هر سه نمودار شانس بالایی برای دستیابی و عبور از سقف قبلی در میان‌مدت دارند، لذا منفی‌های احتمالی در کوتاه‌مدت پولبک و کسب آمادگی برای دستیابی به سقف محسوب می‌شود.