(آر.اس.آی) شکسته و پولبک نیز انجام شده است و اندیکاتور در حال ورود به منطقه هیجان خرید (بالای ۷۰) است. همچنین اندیکاتور میانگین متحرک همگرا واگرا (مکدی) وارد فاز مثبت شده است، لذا شرایط اندیکاتوری برای ادامه صعود و ریکاور‌کردن بخشی از ریزش اخیر، مثبت ارزیابی می‌شود. اما در کوتاه‌مدت، میانگین متحرک یک‌ساله (خط نارنجی رنگ) مهم‌ترین مقاومت داینامیک محسوب می‌شود که قبل از این هم دو مرتبه جلوی بازگشت قیمتی و رشد نمودار را گرفته است. هم‌اکنون این میانگین متحرک در سطح ۲۰۰‌هزار واحدی قرار دارد. عبور از این میانگین متحرک سیگنال بسیار خوب و مثبتی برای ادامه رشد ارزیابی می‌شود که در صورت عبور سطح مقاومت اصلی بعدی ۲۵۸‌هزار واحد در تراز ۸/ ۶۱درصد فیبوناچی از کل ریزش اخیر است.

زشگزا: در حالی که شاخص گروه مشغول ریکاور‌کردن بخشی از ریزش خود بود این سهم با رشد خیره‌کننده 120 درصدی در 12 روز کاری به میزان 33 درصد از سقف قبل از ریزش خود نیز فراتر رفت و البته با تشکیل واگرایی منفی در نمای هفتگی در حال ریزش از سقف جدید است.

تلیسه: این سهم نیز شرایط مشابه زشگزا داشته و با رشد 180 درصدی در 15 روز کاری 8 درصد هم از سقف قبل از ریزش خود فراتر رفته و طبیعتا دچار واگرایی منفی و ریزش مجدد شده است.

سیمرغ: به آرامی و با عرضه‌های محدود در حال ریکاور‌کردن بخشی از ریزش اخیر است. یکی از معدود سهم‌های‌ این گروه بوده که در فاز ریزش نقد‌شوندگی خود را تا حد زیادی حفظ کرده است و نکته بسیار مثبتی برای این سهم محسوب می‌شود چراکه اغلب سهم‌های این گروه در فاز ریزش قفل در صف فروش و فاقد تقاضا و فاقد نقدشوندگی بوده‌اند، لذا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران علاقه‌مند به این گروه باید این مهم را مدنظر قرار دهند.