اما این بالا رفتن در محدوده فیبوناچی اصلاحی ۸/ ۶۱ درصد موج ریزشی قبلی خود متوقف شده و با توجه به واگرایی منفی صورت گرفته روی این سطح مقاومتی، شواهد لازم برای ورود به اصلاح مجدد را فراهم کرده است. با توجه به اینکه این واگرایی در تایم پایین اندیکاتور مکدی رخ داده است، به‌نظر می‌رسد اصلاح پیش رو موقتی و گذرا خواهد بود و حرکت صعودی مجددا پس از اتمام اصلاح آغاز خواهد شد. اما نکته لازم برای وقوع سناریوی پیش‌بینی شده این است که اصلاح پیش رو با شتاب کم و کندل‌های اصلاحی کم‌قدرت رخ دهد. در این صورت، موارد در نظر گرفته شده با احتمال بسیار بالایی محقق خواهد شد. در حال حاضر محدوده کف کانال چندلایه صعودی می‌تواند به عنوان نقش حمایتی عمل کرده و در گام‌های بعدی حمایت‌ها در محدوده ۵۷هزار و ۵۳هزار و ۵۳۰ واحد خواهند بود.

ویتانا (با نماد غویتا)

غویتا با رشد در یک ساختار پنج موجی الیوتی در قالب موج ۳ بزرگ تا محدوده ۷۴۲۰ تومان به حرکت خود پایان داده و با آغاز اصلاح در قالب موج A or ۱ در محدوده ۴۲۵۰ تومان با شکل‌گیری الگوی هارمونیک شارک و قرار گرفتن در محدوده حمایتی باند پایینی چنگال رشد مجدد خود را آغاز کرد. اما با توجه به اینکه این رشد در قالب موج B or ۲ بوده از قدرت بالایی برای صعود برخوردار نبوده و فعلا در محدوده مقاومتی باند میانی چنگال که مقارن با الگوی AB=CD  معکوس بوده، به‌نظر می‌رسد در صورت صدور تریگر می‌تواند حرکت نزولی مجدد خود را در جهت تکمیل موج ۳ or C آغاز کند تا پس از تکمیل موج ۴ اصلی دوباره به حرکت پایدار صعودی خود ادامه دهد. حمایت‌های پیش رو ۴۸۶۵ و ۴۱۰۰ تومان خواهند بود.

کشت و صنعت بهاران گلبهار خراسان (با نماد غبهار)

نماد غبهار از روز آغاز پذیرش در بازار پایه معاملات جالبی داشته و در حالت کلی روی یک خط روند صعودی با شیب ۴۵ درجه حرکت داشته است. در گام صعودی حال حاضر نیز برگشت خود را از همین خط روند آغاز کرده و با توجه به روزهای پرالتهاب بازار سرمایه، همچنان با صف خرید رو به بالا در حال حرکت است. در حال حاضر اهدافی که می‌توان برای این نماد در نظر گرفت محدوده ۶هزار تا ۶۲۰۰ تومان بوده و در صورت رشد بیشتر سقف کانال فرضی می‌تواند محدوده بعدی در نظر گرفته شود.