به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) پرسپولیس گفت: مقابل الهلال همان اوایل بازی موقعیت‌هایی داشتیم که باید گل می‌شد. زمانی که دو گل نیز عقب افتادیم موقعیت داشتیم و اشتباه بازی کردیم. به جای این که عاقلانه و با صبر بازی کنیم، فضای خالی به حریف دادیم و بر خلاف آن‌چه انجام می‌دادیم، کار کردیم. بازی نکردن طارمی هم برای ما فقدان بزرگی است.

او افزود: جو تیم بعد از اعلام محرومیت طارمی به هم ریخت. بازیکنان ما هم حساس هستند و ما چند روز قبل از بازی به این محرومیت پی بردیم.

او درباره امیدواری به بازی برگشت بیان کرد: عملا شانس صعود هنوز هست و باید تلاش کنیم. اگر آنها چهار گل به ما زدند چرا ما نتوانیم بزنیم. باید قوی‌تر بازی کنیم و بازیکنان باید به این موضوع اعتقاد داشته باشند.

برانکو در پاسخ به این پرسش که چه عاملی باعث شد چهار گل بخورند گفت: گل اول حریف در آفساید بود. گل دوم را از راه دور زدند. ما هم چند شانس گل داشتیم اما یک گل هم نزدیم. در نیمه نهایی آسیا نباید این فرصت‌ها از دست می‌رفت.

سرمربی پرسپولیس درباره حمایت‌ها از پرسپولیس برای بازی برگشت، توضیح داد: امیدم زیاد است اما نمی‌توان تیم ما را با الهلال مقایسه کرد. الهلال بهترین تیم قرن آسیا است. آنها تیم بسیار عالی دارند. ما در گروهمان نشان دادیم که می‌توانیم مقابلشان بازی کنیم. از ۱۲ بازی لیگ قهرمانان، سه بازی را در تهران بازی کردیم و بقیه بازی‌ها در بیرون از خانه بوده است. تا نیمه نهایی آمدیم اما از نتیجه راضی نیستم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا نتیجه را برگردانیم.

او درباره جنگ لفظی عربستانی‌ها با علی دایی نیز گفت: من به بازیکنانم آموزش می‌دهم که ورزشکار باشند. تلاش می‌کنیم همه تیم‌ها را ببریم. طبیعی است که گاهی احساسات غلبه می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.