به گزارش تسنیم‌، اردشیر نوریان‌ پیش از ظهر امروز در نطق‌ خود در بهارستان با تاکید بر انتخاب مدیران‌ توسعه‌گر اظهار داشت: مشکل اصلی مردم معیشت‌ و اقتصاد است‌ بنابراین‌ باید مدیرانی‌ انتخاب شوند که روحیه توسعه‌گرا داشته باشند‌.

وی با اشاره به انتخاب استانداران افزود: محوریت‌دادن‌ به اقتصاد مقاومتی، زمینه‌سازی‌ و تسهیل‌ حضور بخش‌خصوصی‌ در اقتصاد کشور باید از برنامه‌ استانداران باشد و دولت نیز استاندارانی‌ را برگزیند‌ که آدم‌های‌ توسعه‌گر باشند و اعتقاد راسخ‌ به برنامه‌های دولت‌ داشته باشند‌.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان‌در مجلس شورای اسلامی‌ بیان‌ کرد: استانداران‌ باید ریسک‌پذیر باشند و انگیره‌ کافی برای تصمیم‌گیری و اقدام و تجربه لازم‌ را داشته باشد و به مسائل مختلف از جمله آسیب‌های اجتماعی دقت کند، همچنین‌ برنامه‌های خاصی برای موضوعات فرهنگی و الگوی ناب انقلاب اسلامی داشته باشد‌.

نوریان خاطرنشان‌ کرد: ضرورت دارد برای برطرف کردن مسائل کشور، ایجاد آرامش‌ و ثبات‌ و پرداختن‌ به مسائل اصلی بین تمامی ‌قوا همکاری وجود داشته باشد چرا که امروز نیاز به آرامش‌ در فضای سیاسی کشور بیشتر از همیشه احساس می‌شود‌.

وی گفت: پرداختن‌ به موضوعات گذشته و دامن زدن‌ به مسائل فرعی انتخابات و برهم‌ زدن‌ نشاط سیاسی کشور قطعا ضرورت‌ امروز جامعه‌ نیست و تقاضا می‌کنم‌ در این‌ خصوص دقت‌ کافی صورت‌ گیرد‌.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود تصریح کرد: مسئله آب یکی از مسائل کلیدی کشور است و نگاهمان‌ نباید منطقه‌ای و محلی باشد بلکه باید نگاهمان‌ ملی باشد و با نفوذ و لابی در تصمیم‌گیری‌ها‌ مداخله‌ نکنیم‌.

نوریان‌ با بیان اینکه نباید با این‌ صحبت‌ها میان‌ مردم‌ التهاب ایجاد کرد، ادامه داد: در تصمیم‌گیری‌های حوزه آب حتما باید به وضعیت استان‌های مبدا توجه شود و در خصوص توقف 33 طرح حاشیه زاینده‌رود رئیس جمهور، معاون اول و شورای عالی آب رسیدگی کنند‌.

وی با بیان اینکه در همه کشور باید آب شرب در اولویت‌ قرار گیرد، گفت: باید در این‌ خصوص به گونه‌ای عمل شود که مسائل کلی نیز در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی نیرو زودتر معرفی شود، بیان‌ کرد: وزیر پیشنهادی باید دلسوز و متخصص باشد و هر چه زودتر پروژه‌ها را تعیین‌ تکلیف کند‌.

نوریان خاطرنشان‌ کرد: یکی از اساسی‌ترین گرفتاری‌های استان مسئله آب و پروژه بن بروجن است که مجوزات قانونی را دارد‌، اجرای این پروژه 50 درصد آب مردم‌ استان‌ را تامین‌ می‌کند.

وی با اشاره به در پروژه‌های آبی باید ملاحضات‌ زیست محیطی مدنطر قرار گیرد، افزود: امیدواریم‌ با تعیین تکلیف وزیر نیرو این قضایا به سرانجام‌ برسد‌.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان با اشاره به پروژه راه آهن اصفهان- شهرکرد و خوزستان تصریح کرد: این پروژه باید هر چه زودتر به نتیجه برسد و سرمایه‌گذاری آن تعیین‌ تکلیف شود‌، همچنین طرح جامع گردشگری استان نیز با توجه به مزیت‌هایش مدنظر قرار گیرد‌.

نوریان‌ با اشاره به نرخ بیکاری در استان بیان‌ کرد: می‌طلبد که دولت به استلن‌های کمتر برخوردار توجه بیشتری کند و طرح‌هایی را برای جبران‌ عقب‌ماندگی در نظر بگیرد، ما در مسئله اشتغال تحت فشار هستیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.