به گزارش ایرنا، رای الیوم افزود: سایت شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی و سیاسی خود در تل آویو نوشت : اکنون انصار الله یمن نیز همچون لبنان، سوریه، جزیره سینا در مصر و نوار غزه به دلیل دیگری برای وحشت &#۳۹;اسرائیل&#۳۹; تبدیل شده است.

این شبکه افزود: گویا جنبش حماس و حزب الله لبنان برای ما بس نبودند، اکنون حوثی های یمن نیز ما را به پرتاب موشک تهدید می کنند. 

'ژنرال عزیز رشید' سخنگوی انصار الله یمن چند روز پیش تهدید کرده بود که اگر رژیم صهیونیستی به دخالت های خود در بحران یمن ادامه دهد، پایگاه های نظامی این رژیم را در ایلات (جنوب فلسطین اشغالی) و کشور افریقایی اریتره، وهمچنین کشتی های اسرائیلی را در دریای سرخ هدف موشک های خود قرار خواهد داد. 

این پایگاه خاطر نشان کرد که انصار الله یمن در گذشته، چند ساعت پیش از ورود دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به عربستان در ماه مارس گذشته (اسفند – فروردین) ، با شلیک موشک به سمت ریاض پایتخت عربستان ، قدرت خود را به رخ تل آوی کشیده اند.

پایگاه صهیونیستی افزود: انصار الله همچنین با پخش ویدیوی حمله موشکی خود به کشتی های سعودی واماراتی در گذشته، ثابت کرده اند که موشک های ضد کشتی در اختیار دارند.

سایت شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی یادآور شد که تهدید های انصار الله می تواند تهدیدی برای نیروی دریایی این رژیم باشد. 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.