منصور حقیقت پور مشاور رئیس مجلس در گفت و گو با خبرفوری درباره انتشار خبر حضور علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری بعد از دیدار وی با رئیس دولت اصلاحات در حاشیه یک مراسم ختم در رسانه های خبری اظهارکرد: در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که لاریجانی مطلقا دیدار از پیش تعیین شده و مشخصی با رئیس دولت اصلاحات نداشته است.

 

وی تاکید کرد: لاریجانی تنها در حاشیه یک مراسم ختم در کنار خاتمی قرار گرفت از این رو تعبیر برخی از رسانه ها درباره این موضوع نادرست است.

 

مشاور رئیس مجلس درباره حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ نیز گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران و طبق قانون اساسی همه کسانی که رجل سیاسی محسوب می شوند حق حضور در انتخابات را دارند که لاریجانی نیز با توجه به سبقه سیاسی مصداق رجل سیاسی است و قابلیت حضور در انتخابات ریاست جمهوری را دارد.

 

حقیقت پور با بیان اینکه از حضور لاریجانی در انتخابات  ریاست جمهوری ١٤٠٠ اطلاع ندارم اظهارکرد: آقای لاریجانی تا به امروز درباره این موضوع اعلام نظر نکرده است از این رو بنده هم از حضور وی در انتخابات ١٤٠٠ اطلاع ندارم.

 

وی خاطرنشان کرد: لاریجانی قابلیت و شایستگی های لازم را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان یک رجل سیاسی تمام عیار دارد اما بدون شک خود لاریجانی تنها کسی است که می تواند صحت و سقم این موضوع را تایید و یا تکذیب کند.

 

مشاور رئیس مجلس تاکید کرد: بنده از تصمیم لاریجانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ١٤٠٠ اطلاع ندارم از این رو باید منتظر اعلام شخص لاریجانی در این باره باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.