به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری امروز در همایش روز ملی روستایی و عشایری در سالن اجلاس سران تهران اظهار کرد: مهمترین کانون توسعه اقتصاد مقاومتی مناطق متکی به تولید هستند که مناطق روستایی و عشایی از جمله مهمترین این مناطق به حساب می‌آیند.

وی افزود: روستائیان و عشایران کشور یکی از استراتژیک‌ترین و مهمترین محصولات مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند.

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: تمام برنامه‌های دولت که در دستگاههای مختلف قرار است به مرحله اجرا برسد این برنامه‌ها باید زیرمجموعه‌ای از اقتصاد مقاومتی باشند که روستائیان نقش مهمی در تحقق آن خواهند داشت.

جهانگیری با بیان اینکه ۳ مورد از مهمترین دغدغه‌های فعلی کشور بیکاری، آب و محیط زیست است تصریح کرد: به همین دلیل تاکید می‌شود که رشد اقتصادی کشور باید همواره پایدار و اشتغالزا باشد و نباید تنها یک بخشی از اقتصاد کشور رشد کند که نشان دهد اقتصادمان وضعیت خوبی دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه بخش خصوصی خواهان مبارزه با فساد است گفت: فساد در کشور رخنه کرده است و من بیش از همه می‌دانم وضعیت فساد به کجا کشیده است.

معاون اول رئیس جمهور افزود: هیچ خط قرمزی برای مبارزه با فساد نباید داشته باشیم اما در عین حال نباید کسی به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا منتشر می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.