محمدرضا تابش عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لفاظی های ترامپ علیه سپاه پاسداران مبنی بر قراردادن آن در لیست گروه های تروریستی، اظهار کرد: اهداف انقلاب اسلامی در تضاد با ماهیت استکباری آمریکاست به همین دلیل با انقلاب اسلامی و هر چه مربوط به آن است، مخالف هستند.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمره نیروهای ارزشمندی است که از دل انقلاب اسلامی برخاسته و منشا تحولات بسیار بزرگی در منطقه بوده است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه این نیروی ارزشی توانسته استقلال و تمامیت ارضی کشور را حفظ کند، تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله و مبازره با گروه های تروریستی همچون طالبان، القاعده و داعش نقش تاثیرگذاری داشته است، مسلما آمریکا چنین نیرویی را بر نمی تابد، در پی فرصتی بود تا بهانه ای پیدا کند و اقدام شرورانه و غیر منطقی انجام دهد.

تابش تلاش های آمریکا علیه سپاه را بیهوده خواند و خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فعالیت های ارزنده، مثبت و ارزشی خود در دل مردم ایران جا دارد و اقدامات آمریکا نمی تواند موجب جدایی سپاه از ملت شود یا اینکه حمایت های مردمی اش از دست برود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.