به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در نیمه اول این بازی ما سه گل دریافت کردیم و یک بازیکن خود را با کارت قرمز داور، اخراج شده دیدیم. با وجود این ما در ادامه بازی یک گل زدیم و اگر اندکی شانس داشتیم می توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

وی افزود: پرسپولیس توانست برنده این بازی شود و هر سه امتیاز را کسب کند. ما روی گل‌هایی که دریافت کردیم غافلگیر شدیم و دیر به خودمان آمدیم. شاید ممکن بود این شکست سنگین‌تر شود. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما نتیجه‌ای در بر نداشت. در این هفته‌ها بدشانس هستیم و نتایج خوبی کسب نکردیم امیدوارم در ادامه بهتر شویم.

سرمربی استقلال خوزستان درمورد شکست‌های سنگین تیمش در هفته‌های اخیر گفت: مقابل ذوب آهن ۶ گل خوردیم و اصلا شرایط خوبی نداشتیم اما امروز تسلیم کامل نبودیم. می‌توانستیم بازنده نباشیم. سیستم دفاعی ما به هم ریخته بود و باید بیشتر تلاش کنیم تا نماینده خوبی برای استان باشیم.

ویسی درخصوص وضعیت حکیم نصاری و طالب ریکانی و اینکه این دو بازیکن چه زمانی به تیم اضافه می‌شوند، خاطرنشان کرد: این دو، بازیکنان خوبی هستند اما وضعیت مدیریتی باشگاه هنوز مشخص نیست. تا زمانی که وضعیت مدیریتی باشگاه مشخص نشود، نمی‌توانیم تصمیمی برای آینده بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته نهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم قرمزپوش تهرانی با نتیجه سه بر یک به سود خود خاتمه داد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.