به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛رحمانی فضلی وزیر کشور دقایقی پیش در مراسم تکریم و معارفه استاندار آذربایجان غربی که در سالن اداره کل توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به سخنان رییس جمهور آمریکا گفت:گویا رییس جمهور امریکا فراموش کار است که به ایران تهمت می زند.

وی افزود:حالا به جایی رسیده اند که سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار می دهند و  با ادبیات در حد خودشان با ملت ما حرف می زند.

وزیر کشور ادامه داد:نظام اسلامی ما برپایه مردم سالاری دینی است، ما بطور متوسط هرسال در کشور انتخابات برگزار می کنیم، چطور می شود در کشوری که تمام ارکانش توسط مردم انتخاب می شود دیکتاتوری حاکم باشد،رئیس جمهور آمریکا در ادعاها و اطلاعات غلطی که مشاورنیش به او می دهند باید بازنگری کند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ما برپایه مردم سالاری دینی است، ما بطور متوسط هرسال در کشور انتخابات برگزار می کنیم اضافه کرد: ترامپ اطلاعات کافی در رابطه ایران ندارد و مشاورانش به وظیفه خود در این رابطه عمل نکرده اند.

رحمانی فضلی افزود:کشور ما به سلاح هسته ای نیاز ندارد ولی ساخت سلاح های دوربرد را باید در اولویت قرار دهیم چون  جز الزامات و مطالبه مردم است.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی گفت:اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است و باید در الویت کاری مسولان و مدیران دولتی قرار گیرد.

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.