به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکوویچ روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر با تسلیت درگذشت ابراهیم آشتیانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: درگذشت او فقدان بزرگی در آستانه شهرآورد بود.

وی اظهار داشت: همه اکنون برای دیدار فردا هیجان دارند و مشتاقانه منتظر آغاز این مسابقه هستند و این موضوع طبیعی است چرا که بزرگترین شهرآورد آسیا است و خوشحالم از این بابت و می دانیم که این بازی برای هواداران ما چقدر بزرگ و پرمعنا است.

برانکو خاطر نشان کرد: پیروزی در شهرآورد شاید بسیار مهمتر از قهرمانی باشد و طبیعی است که استقلالی ها نیز همین نظر را داشته باشند و پیروز شدن در این مسابقه بستگی به تصمیم بازیکنان، بازی و روح تیمی در میدان مسابقه دارد و خوشحالم که بازیکنانمان لحظه ای به ذهنشان خطور نمی کند که کم کاری کنند زیرا به دنبال شاد کردن هواداران هستند.

وی تصریح کرد: افتخار می کنم که به عنوان مربی در این دیدار حضور دارم. به جز 11 بازیکن اصلی، سایر بازیکنان به دلیل حضور نداشتن در ترکیب اصلی در شهرآورد تا حدی ناراحت هستند و از سوی دیگر برای دیدار فردا مصدومیت، سردرد و پا درد معنی نخواهد داشت و همه با تمام وجود برای دیدار فردا سالم هستند ،هر چند مشکلات خیلی کوچکی وجود دارد اما مهم نیست.

برانکو بیان داشت: مهدی طارمی به دلیل محرومیت، فرشاد احمدزاده به دلیل عمل جراحی و احمد نوراللهی به دلیل نداشتن مجوز در دیدار فردا حضور ندارند و سایر بازیکنان در سلامت کامل هستند.

شهرآورد هشتاد و پنجم فردا پنجشنبه ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.