به گزارش ایسنا، اتلتیکومادرید شنبه در هفته دهم لالیگا در واندا متروپولیتانو برابر ویارئال قرار گرفت و مقابل مهمانش یک بر یک مساوی کرد.

اتلتیکو از شروع بازی به دنبال گل بود تا وضعیت خود را بهبود ببخشد. شاگردان دیگو پابلو سیمئونه که بازی‌های اخیرشان نتایج چندان درخشانی کسب نکردند، به دنبال پیروزی در خانه‌‌شان بودند. این تیم در نیمه نخست توانست چند بار دروازه مهمان را تهدید کند اما به گل دست نیافت. از طرفی ویارئال نیز فرصت گلزنی داشت ولی توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

در نیمه دوم حملات اتلتیکو بیشتر شد و ویارئال هم چند بار دروازه میزبان را تهدید کرد. اتلتیکو یک فرصت خوب را از دست داد اما دقایقی بعد توانست گل پیروزی را به ثمر رساند. سانتر فیلیپه لوییس به آنتوان گریزمان رسید و او با یک پاس زیبا آنخل کورئا را در موقعیت گل قرار داد. بازیکن آرژانتینی نیز به زیبایی دروازه حریف را باز کرد. به نظر می رسید اتلتیکو می‌تواند در این بازی پیروز شود اما در دقیقه ۸۱ گل تساوی را دریافت کرد. کارلوس باکا پس از سانتر از روی نقطه کرنر با ضربه سر دروازه میزبان را باز کرد. در ادامه گریزمان فرصت داشت از طریق ضربه آزاد گلزنی کند اما شوت او با اختلاف کمی به بیرون رفت. تلاش‌های قرمز و سفیدپوشان بی‌نتیجه بود و این تیم دو امتیاز مهم دیگر را در لالیگا از دست داد.

پیش از این بازی والنسیا دو بر یک آلاوس را شکست داد و جایگاهش را در جدول حفظ کرد. والنسیا با ۲۴ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

در آخرین بازی امشب بارسلونا به مصاف اتلتیک بیلبائو می‌رود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.