به گزارش ایسنا، رحمانی فضلی در دیدار با امام جمعه اردبیل با بیان اینکه طبق تصمیات دولت مقرر شد مجید خدابخش استاندار سابق اردبیل به آذربایجان‌شرقی برود، گفت: با توجه به سوابق اکبر بهنام‌جو در استان اردبیل، با اجماع وزارت کشور، نمایندگان و احزاب، وی به سمت استاندار اردبیل منصوب شد.

 

وی با بیان اینکه سوابقی که اکبر بهنام‌جو دارد به نظر می رسد جایگزین خوبی برای مجید خدابخش باشد، افزود: امید می رود استاندار جدید فعالیت‌های استاندار سابق را ادامه داده و کارهای جدیدی شروع کند.

 

رحمانی فضلی با بیان اینکه امیدواریم محبت امام جمعه محترم اردبیل شامل حال دولت، مردم و وزارت کشور شود و محور وحدت و هماهنگی باشند تا در شرایط کنونی به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

وزیر کشور امروز به منظور حضور در مراسم تکریم و معارفه استاندار اردبیل وارد فرودگاه این شهر شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رحمانی فضلی در بدو ورود به فرودگاه اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: انتخاب استاندار جدید اردبیل با اجماع نمایندگان استان در مجلس و وزارت کشور با همدلی انجام شد.

وی افزود: امید می رود استاندار جدید اردبیل با توجه به شناختی که از استان دارد برنامه‌های دولت را اجرا و به مطالبات مردم پاسخ گوید.

رحمانی فضلی ادامه داد: امیدواریم همدلی و همکاری که میان نمایندگان استان در مجلس و استاندار اردبیل وجود دارد، زمینه رشد و توسعه استان را فراهم اورد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.