به گزارش ایلنا، سید پرویز فتاح عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد، گفت: رفتار آن بزرگمرد به گونه‌ای بود که هر که به رفتار و خلقش نگاه کرد، به انقلاب ما ایمان آورد و اگر اعتماد داشت، بیشتر اعتماد کرد. 

وی افزود: حقیقتا از زمان مدرس به ما گفته‌اند «سیاست ما عین دیانت ماست» و رفتار و کردار مرحوم عسگراولادی مصداق همراهی سیاست و دیانت بود. آن بزرگوار سیاست و دیانت را با جان خود آمیخت.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه امدادگری انسان را بالا برده و اهل عرش می‌کند، اظهار داشت: مولای ما امیرالمومنین(ع) خصایص بسیاری داشت اما نهایتا همه او را به امدادگری‌اش می‌شناسند و این رند مورد نظرمان، حضرت آقای عسگراولادی این حقیقت را می‌دانست.

فتاح ادامه داد: مرحوم عسگراولادی از انقلابی‌گری کم نداشت، از نزدیکی به امام و رهبری کم نداشت، اما می‌دانست آنچه باید بکند، همنشینی با یتیمان است و معتقدم این مسئله باعث شد با اینکه مومن و انقلابی بود، مومن‌تر و انقلابی‌تر شد.

وی با اشاره به دیگر ابعاد عسگراولادی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی با اقتصاد جهان آشنا بود اما وقتی به بازار می‌آمد، می‌گفت باید هوای این باربرهای بازار را داشته باشیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.