به گزارش خبر ورزشی،سرمربی پارس جنوبی جم صدرنشین کنونی لیگ برتر دقایقی با مرد پرتغالی گپ زد و در همین راستا ما هم بد ندیدیم با مهدی تارتار گپ بزنیم.

 

ابتدا می‌خواهیم بپرسیم آیا کارلوس کی‌‌روش به مربیان ایرانی نگاه از بالا به پایین دارد؟

اصلاً و ابداً! اتفاقاً خیلی هم مرا تحویل گرفت و به رختکن مربیان تیم ملی دعوت کرد.

پس حسابی سورپرایز شدید؟

دقیقاً. از برخورد محترم، مهربانانه و حرفه‌ای سرمربی تیم ملی لذت بردم. کارلوس کی‌‌روش مرد بزرگی است. دقایقی حرف زده و دیدگاه‌های خودمان را مطرح کردیم.

در این میان اتفاق جالبی هم افتاد؟

بله، برایم خیلی جالب بود که چند بازیکن پارس جنوبی جم را به اسم می‌شناخت. این نشان می‌داد ایشان چه نگاه دقیقی به لیگ برتر ما داشته و همه چیز را زیر نظر دارد.

در مورد صدرنشینی پارس جنوبی جم حرفی رد و بدل نشد؟

چرا، اتفاقاً تبریک گفت. جا دارد از ایشان تشکر کنم که این‌گونه مرا به عنوان یک مربی ایرانی پذیرفت و حسابی تحویل گرفت.

باز هم سر تمرین تیم ملی خواهید رفت؟

چرا که نه، حضور در تمرین سرمربی سابق رئال مادرید و دستیار آلکس فرگوسن یک کلاس مجانی برای همه ما مربیان ایرانی است. خود من قبلاً هم در تمرین تیم ملی حاضر شده بودم و اواخر ملاقات امروز (روز گذشته) بار دیگر ایشان گفت که هر وقت دوست داشتید به اینجا بیایید. حتی قرار شد جلسه هم‌اندیشی با مربیان ایرانی هم برگزار شود. کارلوس کی‌‌روش بر خلاف تصور برخی‌ها یک انسان خونگرم و خوش‌برخورد است که ذره‌ای غرور در ایشان ندیدم.

از تمرین امروز(روز گذشته) تیم ملی هم که تماشا کردید نکته‌ای دستگیرتان شد؟

به هر حال دیدن تمرین مردی با این کارنامه درخشان در عرصه مربیگری می‌تواند برای هر کسی آموزنده باشد. من هم یکسری نکات یادداشت کردم.

تمرینات شما اگر اشتباه نکنیم از دوشنبه آغاز می‌شود، درست است؟

بله، چطور مگه؟

چه حرفی برای بازیکنان خودتان دارید که توقع دعوت به تیم ملی داشتند؟

من همیشه به بازیکنانم می‌گویم خودتان را قوی کنید. اعتراض نکنید و جوری کار کنید که با سلیقه سرمربی تیم ملی جور شوید. بازیکنانم مطمئن باشند کی‌روش حق را به حق‌دار می‌دهد. او یک انسان و مربی عادل است و ان‌شاءالله با تلاش بیشتر بچه‌های پارس جنوبی جم ما هم در آینده در تیم ملی نماینده خواهیم داشت.

نکته دیگری از کی‌روش دیدید که بخواهید عنوان کنید؟

اغراق نمی‌کنم ولی باید از این مرد الگوبرداری کرد. کارلوس کی‌‌روش یک حرفه‌ای به تمام معناست که اتفاقاً خونگرم و خوش‌برخورد است.

به عنوان سؤال آخر به نظر می‌رسد حالاحالاها ول‌کن صدر جدول نباشید، توضیحی می‌دهید؟

توکل ما به خدا و تلاش مجموعه پارس جنوبی جم است. به جدول نگاه نمی‌کنیم اما مطمئن هستیم با زحمت، ممارست و تلاش به آن‌چه می‌خواهیم می‌رسیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.