به گزارش مهر، آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: در مسیر راهپیمایی اربعین از نجف به کربلا دیدم که مسئولان و مدیران مملکتی، شخصیت‎ها و تجار پا به پای مردم پیاده روی می کردند. 

آیت‌الله کعبی اظهار کرد: طریق‌الحسین صراط مستقیم خدایی است. در این دریای مواج از ملیت‌های مختلف اعم از اروپایی، آفریقایی، اندونزیایی، ژاپنی، چینی، آمریکایی، استرالیایی، فقیر و غنی، کوچک و بزرگ، سیاه و سفید و همه و همه در راه عشق حسین یک رنگ هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هویت حسینی، هویت نجات بخش بشریت برای ساخت تمدن است، تصریح کرد: کسانی که به زوار امام حسین (ع) و این عظمت اهانت کرده و آن را به سخره می‌گیرند باید به وجدان بیدار انسانها توجه کنند و بدانند که زیارت اربعین، راه بیداری اسلامی و بسترسازی برای تحولات عظیم جهانی است.

وی با بیان اینکه برخی در داخل در پازل دشمن بازی کرده و همان مسیری را که رسانه‌های غربی برای نادیده گرفتن تجمع بزرگ اربعین پیش گرفته‌اند را دنبال می‌کنند، افزود: راهپیمایان اربعین، رسانه‌های متحرک هستند. حرف‌های بی‌ادبانه نمی‌تواند نور امام حسین (ع) را در دلهای مردم خاموش کند. عشق و محبت امام حسین (ع) در افراد خداجو همواره شعله‌ور است.

لازم به ذکر است که اخیرا برخی چهره‌های سیاسی، با اظهارنظرهای عجیب و بعضا توهین آمیز در فضای مجازی نسبت به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، باعث انتقاد فعالان مذهبی و سیاسی شده‌اند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.