به گزارش ایلنا، چند روزی است که بحث مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت نقل محافل رسانه‌ای شده است و فراز کمالوند، سرمربی این تیم هم با گلایه از منطقه آزاد اروند بابت پرداخت نکردن تعهدات مالی خود به این باشگاه، به نوعی توپ این مشکلات را در زمین این مجموعه انداخت.

پیمان ادیبی، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند ار این خصوص اظهار داشت: کمک‌های ما به باشگاه صنعت نفت در دو سال اخیر با مدارکش موجود است و ما انتظار داشتیم خود باشگاه نسبت به رسانه‌ای کردن این کمک‌ها اقدام کند و خودمان از رسانه‌ای کردن مبالغ پرداختی پرهیز کردیم ولی اطلاعاتی که مطرح می‌شود نادرست است.

وی افزود: ما سال گذشته زمانی که صنعت نفت به لیگ برتر صعود کرده بود، با توجه به علاقه مجموعه به حمایت از این باشگاه مردمی و رفع نگرانی بابت مشکلات مالی آن ورود کردیم و مبلغ ۵۰ میلیون ریال را در ۳ نوبت در طول فصل به حساب باشگاه واریز کردیم. در فصل جدید هم با توجه به تغییرات هیات مدیره امکان امضای قرارداد نبود و ما منتظر مستقر شدن مجموعه جدید بودیم ولی چون اوضاع در حال خارج شدن از کنترل بود بدون قرارداد مبلغ ۴ میلیارد پرداخت کردیم و ۲ میلیارد دیگر هم قرار بر این شد که پس از مستقر شدن هیات مدیره و بستن قرارداد پرداخت شود که تا امروزصورت نگرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند در ادامه گفت: سرمربی تیم در حوزه فنی قرار دارد و بهتر است اظهار نظرهایش در خصوص مسائل فنی باشد. همانطور که ما در موارد فنی تیم دخالتی نداریم انتظار داریم در موارد مدیریتی هم در کار ما دخالتی نشود.

بدین ترتیب و با توجه به اظهارات مدیر ورزش و جوانان منقطه اروند، به نظر می‌رسد برخلاف گفته‌های کمالوند، حمایت‌های مالی از این تیم صورت گرفته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.