به گزارش ایسنا، محمدجواد جهانگیرزاده با اشاره به اینکه ضرورت کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور برای همگان آشکار است، اظهار کرد: آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) نیز با توجه به اهمیت حمایت از نیازمندان و کمک‌رسانی به مردم مومن مناطق غربی کشور گام‌هایی را در این راستا برداشته است.

وی اضافه کرد: جمعی از خادمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به همراه لوازم و مواد مورد نیاز آشپزی به مناطق غربی کشور اعزام می‌شوند تا به تهیه و توزیع غذای تبرکی این آستان مقدس ویژه زلزله‌زدگان اقدام کنند.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: آستان مقدس ۵۰۰ میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله البسه، پتو و فرش را نیز در نظر گرفته است که آنها را نیز به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌کند.

جمع‌آوری کمک‌های مردمی ویژه مناطق زلزله‌زده در دفاتر هدایا و نذورات

آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) از هفت صبح الی ۱۹ شب در دفاتر هدایا و نذورات کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای مردم زلزله‌زده را دریافت می‌کند، این اقدام از صبح امروز آغاز شده و تاکنون به صورت ویژه مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

حساب قرض‌الحسنه جاری به شماره ۱۱/۴۲۸۰۱، به شماره شبا ۴۴۰۷۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۰IR و شماره کارت ۵۰۵۸۰۱۷۰۱۰۸۰۱۰۸۰ نزد مؤسسه اعتباری کوثر، سپرده قرض‌الحسنه به شماره ۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۳۰۳، شماره شبا ۸۲۰۱۵۰۰۰۰۰۰۱۶۸۶۳۰۰۷۴۹۹۳۰۳IR و شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۱۴۸۲۱۶۳ نزد بانک سپه برای دریافت کمک‌های نقدی ویژه مردم مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته شده است.

همچنین در شعبه صفاییه بانک انصار نیز شماره حساب ۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۱ و شماره شبا ۶۰۰۶۳۰۳۵۲۰۸۲۶۷۷۹۹۹۹۹۹۰۰۱IR و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۶۲۲۶۶۵۰ به کمک‌های مالی مردم برای مناطق زلزله‌زده اختصاص یافته است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.