به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند درباره تساوی پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم لیگ برترگفت: بازی خوبی انجام شد که به اعتقاد من یکی از دیدنی‌ترین دیدارهای لیگ برتر بود. فکر می‌کنم صنعت نفت از هر لحاظ استحقاق کسب سه امتیاز را داشت و نمی‌دانم چرا بازیکنانمان در ۲ صحنه هفت متر دروازه را ندیدند و دروازه خالی را بیرون زدند.

او افزود: با این وجود خدا را شاکرم مقابل تیمی که هفت بازی پیاپی پیروز شده است، توانستیم پس از دریافت گل به بازی برگردیم و گل خورده را جبران کنیم. البته مشکلات زیادی در صنعت نفت آبادان داریم که این موضوع کارمان را سخت می‌کند.

کمالوند با اشاره به مشکلات تیمش بیان کرد: مشکلاتی که از چند سال پیش گریبان نفت تهران را گرفته اکنون به صنعت نفت رسیده است اما باید به بازیکنانم دست مریزاد بگویم که با غیرت و شرف مقابل هر حریفی حاضر می‌شوند. آنها حتی پول توجیبی هم ندارند اما برای دفاع از پیراهن صنعت نفت آبادان و عشقی که به مردم آبادان دارند، به زمین می آیند. آنها عاشقانه صنعت نفت را دوست دارند و به خاطر مردم از خود گذشتگی می‌کنند. هشدار می دهم مبادا وضعیت صنعت نفت مانند پاس همدان، ابومسلم خراسان و نفت تهران شود. به هر حال یکی باید به داد این تیم برسد.

سرمربی صنعت نفت افزود: پس از مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر ممنوع بودن پول دادن وزارت نفت به تیم‌های فوتبال، برخی بازیکنان ما یک ریال هم دریافت نکردند. من هم تنها به دلیل مردم آبادان و بازیکنان صنعت نفت در این تیم مانده ام و برای آنها می‌جنگم.

او درباره تاثیر غیبت جاسم کرار در عملکرد صنعت نفت اظهار کرد: شاگردانم عالی بازی کردند و اجازه ندادند نبود کرار حس شود. موقعیت‌های صنعت نفت از پیکان بهتر بود و در نبود کرار مشکلی نداشتیم اما باید بگویم وجود کرار برای ما نعمت است.

کمالوند درمورد میزان دریافتی بازیکنان صنعت نفت تصریح کرد: از سال گذشته حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان‌مان پرداخت نشده است و پولی هم که از منطقه آزاد به صنعت نفت رسید هزینه اردوها، زمین و جذب بازیکن شد. به دنبال تشکیل تیم باصلابتی بودم‌ اما تاکنون مشکلات مالی مانع این امر شده است.

سرمربی صنعت نفت درمورد انتقادهایی که نسبت به نتایج این تیم مطرح می شود، گفت: برخی دنبال ماهی گرفتن از آب گل‌آلود هستند. در پنج بازی آخر سه پیروزی داشتیم و تنها یک بار شکست خوردیم اما برخی افراد چشمان خود را روی این نتایج بستند و پس از شکست مقابل گسترش فولاد به بازیکنان صنعت نفت توهین کردند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.