در یک حادثه تیراندازی در خیابان «کلیولند» واقع در مرکز لندن، ۶ نوجوان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

 

۶ نوجوان در خیابان «باکی» بین خیابان ۱۱۶ شرقی و خیابان ۱۱۷ «کلیولند» ایالت اوهایو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند که یکی از آنها در نهایت جان خود را از دست داد.

 

بنا به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، مأموران پلیس می‌گویند که این تیراندازی جمعه شب رخ داده است و قربانیان این حادثه پسرانی در بازه سنی بین ۱۲ تا ۱۶ سال بودند.

 

گزارش‌ها حاکی از آن است که پسران نوجوان به سمت گروهی دیگر روانه می‌شوند و گلوله‌هایی شلیک می شود اما هیچ اشاره‌ای به این مطلب نشده است که این خشونت‌ها مرتبط با گروههای خلافکار بوده است.

 

پلیس در حال تحقیق در خصوص انگیزه‌های این تیراندازی است و جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است.

 

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره نیز حاضر به تصویب قوانینی برای کنترل حمل سلاح نشده است.

 

حدود دو ماه پیش، به گفته پلیس در مرگبارترین تیراندازی در تاریخ معاصر آمریکا که در یک جشنواره موسیقی در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا روی داد ۵۹ نفر کشته و صدها نفر مجروح شدند.

 

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.