مروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با ۲۰۰ هزار ریال عقبگرد به ۱۳ میلیون و ۲۱۰ هزار ریال رسید و نیم سکه با کاهش ۳۰ هزار ریالی ۶ میلیون و ۸۶۰ هزار ریال عرضه شد.

ربع سکه نیز با ۱۰ هزار ریال کاهش سه میلیون و ۸۶۰ هزار ریال خریدار داشت اما سکه گرمی بدون تغییر باقی ماند و ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال فروخته شد.

در بازارهای جهانی هر اونس طلا یک هزار و ۲۹۳ دلار و ۶ سنت معامله می شود که نسبت به دیروز یک دلار و ۱۴ سنت کاهش دارد؛ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش اندک ۱۳۸۰ ریالی یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۶۹۰ ریال به فروش می رود.

**افزایش قیمت دلار در بازار

در بازار معاملات ارز تهران امروز هر دلار آمریکا ۹۰ریال افزایش را پشت سر گذاشت و ۴۱ هزار و ۲۷۰ ریال به فروش رفت اما هر یورو بدون تغییر باقی ماند و ۴۹ هزار و ۶۳۰ ریال عرضه شد.

در بازار آزاد تهران هر پوند انگلیس ۷۰ ریال ریزش کرد و ۵۵ هزار و ۴۴۰ ریال فروخته شد و هر درهم امارات متحده عربی با ۱۰ ریال کاهش ۱۱ هزار و ۳۳۰ ریال خریدار داشت.

در سامانه نظارت ارز (سنا) نرخ هر دلار آمریکا ۴۱ هزار و ۱۰ ریال، هر یورو ۴۸ هزار و ۸۲۰ ریال و درهم امارات ۱۱ هزار و ۲۱۶ ریال درج شده است که بیانگر میانگین قیمت فروش آنها در صرافی های مجاز سراسر کشور است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.