سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: درحال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس‌راهور ناجا ترافیک درچهار محور منتهی به شمال کشور پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

 

وی با بیان اینکه در محورهای هزار و چالوس ترافیک پرحجم است، اظهارکرد:‌ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین در محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین است، در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس نیز  از ابتدای محور تا آدران و طول مسیر به سمت چالوس ترافیک پر حجم اما روان گزارش شده است.

 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه جنوب به شمال محور هراز به سمت آمل در محدوده های آبعلی تا امام زاده هاشم و گزنک تا آبسک نیز ترافیک نیمه سنگین است، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه از زیرآب تا شیرگاه  و طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی همچنن از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-رشت خبرداد و افزود:  در جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده مسکن مهر رودبار و قبل از منجیل ترافیک  پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه محورهای هراز و چالوس امروز و فردا یکطرفه نخواهند شد، درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر گزارشی از مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.