ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی فرداشب (شنبه - ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران) تیم‌های فوتبال یوونتوس و اینتر در تورین در هفته شانزدهم سری A به خبرنگاران درباره برنامه‌هایش برای بازی موسوم به دربی ایتالیا و وضعیت بازیکنانش در آستانه این دیدار مهم صحبت کرد.

یوونتوس سه‌شنبه هفته گذشته در بازی خارج از خانه‌اش مقابل المپیاکوس یونان که ۲ بر صفر آن را برد، بوفون را به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا در اختیار نداشت و ظاهراً او دربی ایتالیا را هم از دست خواهد داد.

آلگری گفت: هنوز باید وضعیت بوفون را ارزیابی کنیم. درباره او براساس تمریناتی که امروز انجام می‌دهد تصمیم‌گیری می‌کنم. با این حال بعید است که او به این بازی برسد. من همچنین باید درباره اینکه کدامیک از بازیکنان‌مان را در خط میانی قرار دهم، تصمیم‌گیری کنم.

سرمربی بانوی پیر با اشاره به اهمیت مصاف تیمش با صدرنشین جدول سری A که دو امتیاز بیشتر از یووه رده سومی دارد، ادامه داد: پیروزی هفته گذشته‌مان در خانه ناپولی گام روبه‌جلوی مهمی بود. فردا هم یک بازی مهم دیگر داریم، چون حریف‌مان یکی از تیم‌های طراز اول لیگ است. خیلی پیش نمی‌آید که شما دو هفته متوالی با دو تیم صدرنشین مصاف داشته باشید. پس ما باید از نظر فیزیکی شرایط برخی از بازیکنان‌مان را ارتقا دهیم، اما من نسبت به این موضوع اطمینان دارم.

«آیا دربی ایتالیا می‌تواند سرنوشت کورس قهرمانی این فصل سری A را تعیین کند؟»، آلگری در این خصوص تأکید کرد: یووه، ناپولی، اینتر، رم و لاتزیو همگی تا روز آخر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند، اما بازی فردا شب تعیین‌کننده برنده اسکودتو نخواهد بود. به نظر من کورس قهرمانی تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

یکی از بازیکنان یوونتوس که در این فصل دچار اُفت شده، پائولو دیبالا، مهاجم این تیم است که در هیچ یک از بازی‌های این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان گل نزد. با این حال آلگری از بازیکن آرژانتینی‌اش دفاع کرد.

وی عنوان کرد: این مسئله کم اهمیت‌تر از آن است که بخواهد مرا نگران کند، هرچند او باید کاری را که در انجامش تخصص دارد از سر بگیرد. این وضعیت در مورد پیانیچ هم صدق می‌کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.