نشریه آس اسپانیا نوشت، واحد کارشناسی اداره خزانه‌داری اسپانیا اتهامات وارده به کریستیانو رونالدو - کسی که اداره مالیات اسپانیا از او به فرار از پرداخت ۱۴.۸ میلیون یورو از مالیات درآمدهایش شکایت کرده است - تأیید کرد و اکنون احتمال دارد جریمه کاپیتان تیم ملی پرتغال بابت این تخلف افزایش پیدا کند.

دادستان پرونده تخلف مالیاتی رونالدو که دادستان پرونده تخلف مالیاتی ژابی آلونسو نیز بود، کسی است که از مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها شکایت کرده و تخمین زده که روی کاغذ، جریمه‌ای که رونالدو در پایان پروسه محاکمه‌‌ وی و در صورت مورد قبول واقع نشدن دفاعیاتش ممکن است به پرداخت آن محکوم شود، کمتر از ۳۰ میلیون یورو نخواهد بود.

طبق اعلام بخش رسیدگی به جرایم مالی و اقتصادی دادستانی ایالتی مادرید، مهاجم پرتغالی رئال مادرید در فاصله سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ مرتکب تخلفاتی برای فرار از پرداخت رقمی معادل ۱۷ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۹۷ یورو از مالیات درآمدهایش از محل قراردادهای تبلیغاتی‌ شده است. رونالدو در سال ۲۰۱۱ یک میلیون و ۳۹۳ هزار و ۹۰۶، سال ۲۰۱۲ یک میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۰۴ یورو، سال ۲۰۱۳ سه میلیون و ۲۰۱ هزار و ۲۶۶ یورو و سال ۲۰۱۴ ۸ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۴۱۹ یورو مالیات بردرآمدش را نپرداخته است.

این رقم اما طبق دادستان پرونده رونالدو با اضافه شدن جرایم نقدی و نیز سودی که در این سال‌های به مالیات پرداخته نشده رونالدو تعلق می‌گیرد، به ۳۰ میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.