استراتژی میوه‌گرام بر مبنای مشتری‌مداری و ایجاد رضایت مشتریان از خدمات نهاده شده است. این مجموعه توانسته شرایطی را برای دریافت آسان شرح نیاز مشتری به محصول مورد نظر را فراهم کند و با زیرساخت مناسب در حداقل زمان ممکن آن را به‌دست همشهریان ساکن در شهر تهران برساند.

پیوند تجربه در امر میوه و تره‌بار با توسعه تکنولوژی شکل زیبایی از نحوه انجام کار به صورت ثبت سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم آورده است. از مزایای این شیوه خرید محصول می‌توان به دریافت محصول با کیفیت بدون صرف وقت و هزینه بالا و مواجهه با مشکلاتی از قبیل ترافیک، جای پارک خودرو، صرف زمان طولانی، صف خرید، عدم رضایت از کیفیت محصول خریداری شده، تداخل امور روزمره و ... را نام برد.

می‌توان با اعتماد به میوه‌گرام با خیال آسوده زمان خود را صرف انجام امور دیگر کنید و سفارش خود را در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر به شرط سلامت محصول تحویل بگیرید.

این مجموعه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار شهر تهران مستقر است و سفارشات را مستقیما از میدان مرکزی و با حذف واسطه‌ها و بدون در نظر گرفتن بعد مسافت در محدوده شهر تهران و مقدار میوه خریداری شده به دست خانوار می‌رساند.

همچنین میوه‌گرام علاوه بر تامین میوه مصرفی روزمره، جهت پذیرایی از مراسم‌ها، همایش‌ها و مهمانی‌ها، بسته‌های پذیرایی متناسب با نوع دلخواه را تهیه می‌کند.

بازدیدکنندگان از سایت مجموعه می‌توانند علاوه بر خرید آنلاین میوه، از محتوای قابل استفاده‌ای که در بخش‌های مختلف سایت قرار داده شده است، بازدید کنند. همچنین بخش‌های عرضه محصولات مرتبط به میوه‌جات و خدمات میوه‌آرایی نیز پیش‌بینی شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.