عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از شکست تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری گفت: تیم تراکتورسازی نسبت به جام حذفی ریکاوری خوبی کرده بود اما شرایط روحی و روانی بازیکنان ما مناسب نبود و آن‌ها در جو بازی قبلی بودند. هم‌چنین خط دفاعی ما دچار مشکل بود. علاوه بر این که ما محروم داشتیم کولیبالی هم دیشب به تبریز آمد. شرایط بازی می‌توانست به نفع ما تغییر کند اگر می‌توانستیم پنالتی‌مان را به گل تبدیل کند.

ویسی افزود: امروز کولیبالی تیم ما را به هم زد چرا که هم اخراج شد هم پنالتی داد و هم باعث شد که سه بازیکن دیگر ما کارت زرد بگیرند و سه اخطاره شوند و بدین ترتیب برای بازی بعدی سه دفاع وسط خود را در اختیار نخواهیم داشت.

او خاطرنشان کرد: هنوز برای نیم فصل دوم کاری نکرده‌ایم و اگر بتوانیم سه بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم، کم کم خودمان را برای بازی‌های باقی مانده در جام حذفی و لیگ برتر آماده می‌کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: باز هم می‌گویم که کولیبالی وضعیت ما را در بازی امروز به هم ریخت و دیگر بازیکنان را هم عصبانی کرد و مطمئنا با او برخورد خواهیم کرد.

ویسی گفت: ۲۰ نفر از بازیکنان ما در ابتدای فصل از تیم جدا شدند و شرایط خوبی نداشتیم. در نیم فصل نخست ۱۴ امتیاز کسب کردیم و اگر در نیم فصل دوم هم بتوانیم ۱۴ امتیاز دیگر کسب کنیم، در لیگ می‌مانیم و هدف ما هم در مسابقه‌های امسال همین است تا ببینیم فصل بعد چه می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.