وی روز پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری افزود: البته برای رسیدن به این هدف باید سخت کار و تلاش کنیم و همه بازیکنان در تمرین و بازی با تمام وجود خود کار کنند که نتیجه آن را در بازی گذشته و امروز دیدیم. اما این نتایج کافی نیست و باید بهتر و بهتر شویم.

وی گفت: حضور هواداران در ورزشگاه غدیر اهواز نیز سبب خوشحالی کادر فنی و بازیکنان شد که دلیل آن هم شرایط خوب استقلال در رقابت های اخیر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه به تیمش برای حمله زیاد تاکید کرده بود، اظهار داشت: البته عملکرد حسینی دروازه بان تیم در این دیدار خیلی خوب بود و در نیمه دوم نیز «علی قربانی» توپ را از روی شانس وارد دروازه حریف کرد که باید بگویم شانس جزئی از فوتبال است. همچنین اینکه دو گل استقلال را مدافعان به ثمر رساندند جای خوشحالی دارد.

شفر با تعریف از گل سوم استقلال که توسط «روزبه چشمی» به ثمر رسید، گفت: باید این گل را در خانه و اتوبوس و اتاق آنالیز بارها نگاه کنیم و با روحیه و احساساتی که روزبه دارد برای تیم ما مفید است. البته وی به دلیل کارت زردی که دریافت کرد به همراه جپاورف در دیدار بعدی غایب خواهد بود.

سرمربی آبی پوشان پایتخت در خصوص عملکرد «پژمان منتظری» در این دیدار اظهار داشت: منتظری بازیکن باهوشی است که به خوبی می تواند دفاع را رصد کند و مشکلی برای حضور در ترکیب در دیدار بعدی ندارد. همچنین از عملکرد مهدی قائدی و مجید حسینی نیز رضایت دارم و در حقیقت به نظرم حسینی در حال حاضر بهترین مدافع ایران است.

بنابر اعلام باشگاه استقلال شفر درباره جذب بازیکن برای استقلال نیز گفت: علاوه بر رقاب های لیگ برتر و جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم که با توجه به مصدومیت و محرومیت احتمالی بازیکنان در دیدارهای پیش رو باید نسبت به بازیکن جایگزن اقدام کرد.

او ادامه داد: با رئیس و معاون باشگاه برای جذب بازیکن صحبت کردم و امیدوارم مهاجم مد نظرم به زودی جذب شود.

سرمربی آبی پوشان پایتخت درخصوص اینکه آیا بازیکنان این تیم از تیم های خارجی نیز پیشنهاد دارند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: آینده خوبی برای بازیکنان استقلال می بینیم و اگر یک بازیکن بخواهد به اروپا برود باید رقم میلیون دلاری برای جدایش پرداخت کند تا از جمع ما جدا شود. زیرا در باشگاه های اروپایی همه میلیون دلاری هستند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.