در بیانیه نمایندگان استان لرستان ضمن اعلام پیگیری مطالبات مردم، از آنان خواسته شده است که با هوشیاری، تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که دشمنان ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با شکست در عرصه‌های مختلف مواجه شده‌اند، با طرح شیطانی ایجاد اختلاف بین صفوف مستحکم مردم از طریق شبکه‌های مجازی، از احساسات پاک و مطالبات به‌حق مردم، سوءاستفاده کرده و آزمون شکست‌خورده دیگری را تجربه می‌کنند که به حول و قوه الهی و با هوشیاری شما مردم عزیز، بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک خواهیم مالید.

مجمع نمایندگان استان، در کنار سایر نمایندگان ملت، برای پیگیری خواسته‌های به‌حق و ضروری شما با تمام توان، تلاش خواهد کرد و از شما مردم هوشیار و انقلابی و به‌خصوص جوانان عزیز درخواست می‌کنیم به طناب پوسیده استکبار جهانی تمسک نجویید و بدانید تخریب اموال عمومی و لطمه به بیت‌المال و ایجاد بی‌نظمی و هرج و مرج، گناهی نابخشودنی است.

در پایان این بیانیه آمده است: از همه مردم شریف استان لرستان مصرانه می‌خواهیم برای آرامش و امنیت استان هم‌قسم شویم و مردم صف خود را از صفوف ضد انقلاب و اغتشاشگران جدا کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.