اقبال عباسی در شورای تخصصی گندم، آرد و نان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: قیمت نان در این استان، فعلاً ثابت و بدون تغییر می‎باشد.

وی گفت: بایستی نمایندگانی از فرمانداری، مرکز بهداشت، شرکت غله و خدمات بازرگانی، و ادارات کل تعزیرات حکومتی، استاندارد، صنعت، معدن و تجارت، و آموزش فنی و حرفه ای، به صورت دوره‌ای از نانوایی‌های استان بازدید و بر عملکرد آن‌ها نظارت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، از اعضای شورای گندم، آرد و نان استان هم خواست: بر اساس بررسی کارشناسی، سقف قیمت نان تولیدی در نانوایی‌های آزاد پز را مشخص و برای برنامه‎ریزی اعلام کنند.

عباسی ادامه داد: افزایش کیفی گندم، آرد و نان، توزیع عادلانه آرد بین نانوایان، استفاده از ظرفیت کامل کارخانجات آرد، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و همچنین نظارت دقیق بر عرضه آرد در مناطق شهری، روستایی و عشایری باید مورد توجه اعضای این شورا باشد.

وی همچنین گفت: برای مشخص شدن سهمیه آرد شهری، روستایی و عشایری در چهارمحال و بختیاری، باید از کیسه‌هایی با رنگ‌های متقاوت استفاده شود.

عباسی اضافه کرد: آموزش نانوایان از طریق اتحادیه مربوطه و با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای هم در دستور کار قرار گیرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.